۱۹ آذر ۱۳۹۰، ۱۷:۳۸

خادم پیر:

طرح عقب نشینی ایستگاه های اتوبوس در مشهد اجرایی می شود

طرح عقب نشینی ایستگاه های اتوبوس در مشهد اجرایی می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: شهردار منطقه هشت مشهد گفت: با توجه به اینکه ایستگاه های اتوبوس به نوعی نقاط حادثه خیز بوده و مشکلات ترافیکی را نیز تشدید می کنند عقب نشینی ایستگاه ها در جاهایی که امکان داشته باشد اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خادم پیر با بیان اینکه برای اجرای عقب نشینی ایستگاه های اتوبوس باید با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی صورت پذیرد گفت: برای ساماندهی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه ابتدا باید مکان مورد نظرجانمایی شود وسپس درخواست به سازمان اتوبوسرانی ارسال شود.

وی بیان داشت: اجرای عقب نشینی ایستگاه اتوبوس مقابل بانک ملی مرکزی با هزینه 300میلیون ریال در منطقه هشت انجام شده است.

خادم پیر گفت: به منظور حفظ امنیت شهروندان در عبور از زیرگذرهای بولوار شهید کلانتری، روشنایی این زیرگذرها تامین شد.

وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون دو هزار و 200متر از معابر سطح منطقه با اعتبار 500میلیون ریال خط کشی عابر پیاده شده است.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی انجام شده در6ماهه نخست سال جاری در منطقه هشت گفت: هزار و200متر مربع از معابر خط کشی شده، در مقابل مدارس سطح منطقه و به منظور ایمنی دانش آموزان با هزینه 250میلیون ریال انجام شده است.

خادم پیر ادامه داد: نصب سایبان پل هوایی چهارراه مدرس، تکمیل کنارگذر خیابان امام خمینی(ره)، تامین روشنایی زیرگذر های عابر پیاده و نصب تجهیزات ترافیکی در منطقه مانند سرعت گیر و گل میخ از جمله اقدامات ترافیکی انجام شده در شش ماهه اول سال جاری است.

خادم پیر در خصوص تعویض تابلو های فرسوده در سطح منطقه هشت نیز گفت: به طور میانگین ماهیانه 30 الی 40مورد از تابلوهای سطح منطقه تعویض می شود که هزینه هرکدام به طور میانگین 40تا 50هزار تومان است.

شهردار منطقه هشت با اشاره به اینکه در این منطقه دو پل هوایی عابر پیاده وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر در منطقه هشت دو پل هوایی در چهارراه مدرس و شهید کلانتری وجود دارد که هر دو مجهز به پله برقی هستند.

خادم پیر بیان داشت: در حال حاضر نصب پل عابر پیاده در انتهای خیابان عدل خمینی و ابتدای خیابان خرمشهر تایید شده است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه هشت ادامه داد: با توجه به اینکه اداره بهزیستی مشهد در میدان عدل خمینی واقع شده است پیشنهاد شده است پل هوایی این مکان به منظور آسایش معلولان به آسانسور مجهز شود.

خادم پیر در خصوص بودجه اداره حمل ونقل و ترافیک منطقه گفت:اعتبار این اداره در سال جاری 250میلیون تومان است که تاکنون 75درصد از این مقدار جذب شده است.

کد خبر 1479812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha