۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۷:۲۴

کشف دو کیلو هروئین و رد رشوه 70 میلیون ریالی در پلیس راه آهن جنوب

کشف دو کیلو هروئین و رد رشوه 70 میلیون ریالی در پلیس راه آهن جنوب

تهران – خبرگزاری مهر: با هوشیاری دو مأمور قطار مسافری تهران – اهواز مقدار دو کیلو گرم هروئین از یک مسافر کشف شده و رشوه 70 میلیون ریالی پیشنهادی از سوی وی نیز رد و ضمیمه پرونده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس راه آهن کشور اعلام کرد: مأموران انتظامی راه آهن حین سرکشی و گشت زنی در داخل سالنهای قطار عادی تهران – اهواز بین ایستگاه بیشه و سپید دشت مشاهده کردند یکی از مسافران که در ایستگاه بیشه سوار قطار شده در حال بحث و در گیری لفظی با رئیس قطار است.

پس از حضور پلیس در صحنه، مسافر بسیار مضطرب و نگران شد که همین مسئله ظن مأموران را بر انگیخته و با رعایت کلیه جوانب، وی را مورد بازرسی بدنی قرار داده و در جریان آن مقدار تقریبی چهار گرم مواد مخدر از نوع هروئین از داخل جیب لباسش کشف و ضبط کردند.

مسافر مذکور ضمن ممانعت از بازرسی چمدان همراهش توسط پلیس، قصد درگیری فیزیکی با مأموران را داشت که با سرعت عمل و هوشیاری دستگیر شد.

در همین راستا طی بازرسی از چمدان وی نیز مقدار دو کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین در چهار بسته نیم کیلویی که به طرز بسیار ماهرانه ای آنها را جاسازی کرده بود، کشف و ضبط شد.

پرونده متشکله به همراه متهم ومواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس راه آهن سپید دشت شد و متهم برای رهایی از قانون، مبلغ 70 میلیون ریال(معادل هفت میلیون تومان) به مأموران قطار پیشنهاد رشوه کرد که ضمن رد آن، مراتب صورتجلسه و ضمیمه پرونده شد.

کد خبر 1485068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha