۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱

نجفی مهر در گفتگو با مهر:

6 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری هرسین اختصاص یافت

6 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری هرسین اختصاص یافت

هرسین - خبرگزاری مهر: شهردار شهر هرسین گفت: در سالجاری 6 میلیارد ریال اعتبار برای عملیات عمرانی در هرسین به شهرداری این شهر اختصاص یافته است.

فریبرز نجفی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سالجاری 6 میلیارد ریال اعتبار برای عملیات عمرانی در هرسین به شهرداری این شهر اختصاص یافته است.

شهردار هرسین تاکید کرد: این اعتبار در بخشهای جدول گذاری و کانیو در سطح کوچه ها، زیرسازی و آسفالت، پوشش نهر مرکزی شهر، تکمیل میدان ولیعصر و پارک ورودی شهر، طرح تعریض خیابان امام هزینه شده است.

نجفی مهر تصریح کرد: تا به حال در این شهر میدان ولیعصر، اجرای سر درب مزار شهدا محله لک، اجرای کانیو در سطح کوچه های شهر، خرید ست ورزشی پارکها، خرید وسایل بازی کودکان و نصب در پار کها، ساماندهی پیاده رو خیابان امام، نصب چراغهای روشنایی، سطل زباله و صندلی پارکهای سطح شهر، احداث فضای سبز و آبنما در میادین شهر، پوشش کانال مرکزی و اجرای آبنمای گلیم در ورودی شهر احداث شده است.

شهردار هرسین افزود: مهمترین نیازمندیهای شهر هرسین، تعریض خیابان امام، رسیدگی به فضا سازی و مبلمان شهری، اتمام عملیات مربوط به اجرای زیر ساختها خصوصا طرح فاضلاب مدرن شهر است.

نجفی مهر در پایان افزود: اجرای مدیریت واحد شهری در بحث زیر ساختها، اختصاص اعتبار ویژه برای رفع مشکلات ترافیکی، طرح مکانیزه سیون کردن حمل، جمع آوری و دفع زباله های شهری، اجرا و ایجاد طرح های درآمد زا برای شهرداری و بازنگری در طرح تفضیلی از دیگر نیازهای این شهر است.

کد خبر 1487418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha