۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۸

علیمرادی:

کتاب مهندسی فاضلاب در گلستان منتشر شد

کتاب مهندسی فاضلاب در گلستان منتشر شد

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انتشار کتاب "مهندسی فاضلاب" با حمایت این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر علیمرادی افزود : شرکت آبفای گلستان در راستای رسالت خود در اجرا و بهره برداری صحیح از  طرحهای عظیم و سرمایه بر فاضلاب این شرکت یکی از معتبرترین کتاب ها در بحث فاضلاب کتاب 6 جلدی مهندسی فاضلاب، تصفیه و استفاده مجدد راحمایت چاپ کرده است.

وی اظهار داشت: این کتاب  توسط شرکت مهندسی متکف وادی در سطح جهان منتشر می شود و هر چند سال یکبار آخرین نسخه آن با تغییرات قابل توجه به بازار عرضه می شود.
 
وی عنوان کرد: آخرین نسخه کتاب مهندسی فاضلاب، تصفیه و استفاده مجدد که ویرایش چهارم آن می باشد مربوط به سال 2003 میلادی است که برای اولین بار در ایران با همت و تلاش انتشارات خانیران و آوای قلم با کمک جمعی از استادان، متخصصان و کارشناسان ذی ربط به فارسی برگردانده شده و برای چاپ آماده شده است.

علیمرادی افزود: روند اجرای طرحها به رغم رفع مشکلات و تنگناهای گذشته و ظرفیت سازی در شرکت های آب و فاضلاب و بخش پیمانکاری و مهندسین مشاور طرحها به لحاظ کمبود منابع مالی با تأخیر اجرا و مشکلات فراوانی را در بخش تأمین و توزیع آب آشامیدنی و دفع بهداشتی فاضلاب فراهم آورده اند.

مدیرعامل آبفای گلستان گفت: با بهره گیری از روشهای صحیح مهندسی بخصوص  مهندسی فاضلاب جهت استفاده بهینه از منابع محدود و حذف هزینه های غیر لازم و حل به موقع مسائل طرحها فاضلاب برای کاهش زمان اجرای طرحها و بهره برداری بهینه کاهش هزینه ها و حداکثر استفاده از منابع موجود یک ضرورت شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان عنوان کرد:  با حمایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و این شرکت تلاش زیادی صورت پذیرفت تا کتاب حاضر چاپ و در سراسر کشور توزیع شود تا مهندسان، متخصصان و کارشناسان امور مهندسی فاضلاب بتوانند از مطالب آن در کارهای روزمره خود هرچه بیشتر بهره برداری کنند.
 
وی تصریح کرد: امیداوریم با توجه به فرصتی که  در اختیار این شرکت قرار گرفته یک نگرش  جدید در کشور نسبت به بخش فاضلاب فرآهم گردد تا در اعتلای اهداف توسعه پایدار قدمی هر چند کوچک برداریم.
کد خبر 1487491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha