۳ دی ۱۳۹۰، ۲۰:۵۹

الهی در گفتگو با مهر:

هفت مجتمع بین راهی در کردستان احداث می شود

هفت مجتمع بین راهی در کردستان احداث می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از احداث هفت مجتمع بین راهی در جاده های این استان خبرداد.

امیر الهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای ارائه خدمت مناسب به مردم به ویژه مسافران در جاده های استان کردستان هفت مجتمع بین راهی با مشارکت بخش خصوصی و ارائه تسهیلات دولتی در جاده های این استان احداث می شود.

وی افزود: این مجتمع های بین راهی شامل مسیرهای سقز- بانه، سقز- بوکان، مجتمع بین راهی بیجار، بانه- مریوان، مجتمع بین راهی شهر صاحب، دیواندره – بیجار و سروآباد – اورامان است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این تعداد مجتمع های بین راهی را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با احداث این تعداد مجتمع بین راهی در مسیرهای مختلف با مشارکت سرمایه گذاران طرح و تسهیلات بانکی تأمین می شود.

الهی یادآور شد: در صورت بهره برداری از این مجتمع های بین راهی در استان کردستان برای 35 نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم ایجاد می شود که انتظار می رود با تلاش و جدیت بخش خصوصی زمینه برای احداث و بهره برداری از این پروژه ها فراهم شود.

وی در پایان گفت: با توجه به ورود افراد گردشگری به استان کردستان و افزایش این روند طی چند سال اخیر ساخت مجتمع های بین راهی یکی از نیازهای اصلی این استان به شمار می رود.

کد خبر 1492231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha