۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۱۷

با تصویب دولت ؛

کارگروه 10 نفره دولت براى توسعه صنعت هواپیمایى تشکیل می‌شود

کارگروه 10 نفره دولت براى توسعه صنعت هواپیمایى تشکیل می‌شود

با تصویب دولت، کارگروه 10 نفره دولت براى توسعه صنعت هواپیمایى تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه صنعت هواپیمایی کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با عضویت وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کل بانک مرکزی، معاون امور بین الملل رئیس جمهور و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تشکیل شود.

بر این اساس، تصمیم گیری در خصوص امور اجرایی موضوع یاد شده به کلیه اعضای کارگروه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور و تصویب و اصلاح آیین نامه ها و مقررات مربوط به موضوع یاد شده به وزیران عضو کارگروه تفویض می شود.
 
همچنین تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضا یا وزیران عضو کارگروه (حسب مورد) در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران است و با رعایت ماده(19) آیین نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور است. این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
 
کد خبر 1497377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha