۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۱۵

معابر و بوستانهای منطقه 19 تهران مرمت و بازسازی می شوند

معابر و بوستانهای منطقه 19 تهران مرمت و بازسازی می شوند

تهران - خبرگزاری مهر: قائم مقام شهردار منطقه 19 از مرمت و بازسازی معابر و بوستانهای این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قراچورلو گفت: به دلیل تردد بیش از حد در بازار احسانی و خیابانهای اطراف آن بهسازی معابر ناحیه دو منطقه 19 در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به همین منظور در این بازدید مقرر شد تا با جانمایی دریچه های کف خیابان احسانی، کف پوش خیابان بدر، آسفالت، اتمام پیاده رو سازی و نصب تابلوهای مسیر سرویس بهداشتی خیابان انقلاب، این معابر بهسازی شوند.

این مسئول بیان کرد: ترمیم و بازسازی کفپوش پیاده رو و آسفالت سه راه شریعتی، تعیین تکلیف حفاریهای خیابان مهران، ‌پاکسازی نهر و تک جدول خیابان مطهری از جنوب به شمال،‌ مرمت پیاده راه خیابان بخشایش، خط کشی عابر پیاده تقاطع رحمان و بخشنده و بازسازی و مرمت کفپوش پیاده راه این تقاطع به منظور ساماندهی معابر اجرا می شود.

بوستان شریعتی چهره جدیدی به خود می گیرد

وی افزود: با نصب و راه اندازی آبنمای ورودی ضلع شرقی بوستان شریعتی، نصب ست لوازم ورزشی، ‌ترمیم و مرمت تمامی کفپوشهای پیاده راه،‌ مرمت سرویس بهداشتی ضلع جنوبی آن و ترمیم و حفاری برق ورودی ضلع شرقی این بوستان و ایجاد دو معبر، بوستان شریعتی چهره جدیدی به خود می گیرد.

قائم مقام شهردار منطقه 19 یادآور شد: مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی بوستان مطهری، مرمت سکوی زمین چمن مصنوعی و مرمت و بازسازی تمامی معابر این بوستان، فعال سازی کارگاه پارک ترافیک، امحا و پاکسازی تبلیغات دیواری و درب منازل،‌ رفع سد معبر خیابانها و معابر سطح ناحیه، رفع نواقص سرویس بهداشتی جنب سرای محله شریعتی شمالی و جمع آوری جداول محوطه ورودی آن و پاکسازی و جمع آوری نخاله های پشت خانه کشتی از جمله فعالیتهایی خواهد بود که در راستای تغییر وضعیت محله ها انجام می شود.

کد خبر 1497506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha