۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۱۰

جمشیدی:

بدحجابی پایه و اساس بزهکاری است

بدحجابی پایه و اساس بزهکاری است

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بد حجابی و بی توجهی به عفت عمومی پایه و اساس همه بزهکاریهای اخلاقی است و باید به آن توجه ویژه شود تا جامعه و به خصوص نهاد مقدس خانواده به استحکام و پایداری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جمشیدی در جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی با بیان این مطلب افزود: مسئله حجاب و عفاف در جامعه هم امر اعتقادی و دستور دینی است و هم یک امر قانونی، بنابراین اعتقاد ما بر آن است که با کارکرد اعتقادی در بخش اطلاع رسانی، تبیین و توجیه جامعه بخصوص نسل جوان باید بیشتر کار کنیم.

وی در ادامه بر جلوگیری از شیوع بد حجابی و بی توجهی به عفت عمومی در جامعه تاکید کرد و تصریح کرد: بهترین راهکار جلوگیری پرداختن به نظام تعلیم و تربیت است که در تمام مقاطع تربیتی و تعلیمی انسانها باید مجری دقیق نظام تربیت دینی بوده و ارتباط خانه و مدرسه را بسیار تنگاتنگ و نزدیک کنیم تا مکمل همدیگر واقع شوند.

غلامرضا منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از طرح همایش " نقش ارتباط نسل جوان در رعایت حجاب و عفاف " مهمترین اهداف  برگزاری این همایش را بالا بردن سطح آموزش مهارتهای زندگی در خانواده ها ، رسیدن به تفکر برنامه ریزی مدرن هنری جهت تسریع در هدفهای حجاب و عفاف عنوان کرد.

وی همچنین رسیدن به تفکر شیوه های نوین رعایت حجاب و عفاف در جامعه ، رسیدن به محصولات جدید پوششی مناسب با الگوی کارگروه مد کشور و ارتقا سطح دانش و بینش جوانان را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.
کد خبر 1497596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha