۱۶ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۲۲

فعالی:

نمایشگاه گردشگری تقاضا برای خدمات گردشگری را افزایش می دهد

نمایشگاه گردشگری تقاضا برای خدمات گردشگری را افزایش می دهد

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: نمایشگاه های گردشگری تقاضا برای خدمات گردشگری، پذیرایی و تسهیلات اقامتی را افزایش می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون فعالی از برگزاری سمینار اصول موفقیت در نمایشگاههای بین المللی جهت دست اندرکاران صنعت گردشگری فارس در شیراز خبر داد و گفت: این سمینار با سخنرانی دکتر کامران صحت استاد بازاریابی و تبلیغات با مباحث آشنایی با اصول بازاریابی و تکنیکهای ارتباطی و تبلیغاتی در نمایشگاه های بین المللی و اصول و مبانی شرکت در نمایشگاه با حضور شاغلان و فعالان صنعت گردشگری، دانشجویان صنعت گردشگری و هتلداری، مدیران و کارکنان تاسیسات و موسسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی از ساعت 16 الی 20 روز دوشنبه 19 دی ماه جاری در تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از سیاستهای کلان اداره کل در راستای آموزش تخصصی دست اندرکاران صنعت گردشگری استان برگزاری سلسله همایشهای آموزشی تخصصی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: شرکت در نمایشگا ه های بین المللی دارای اصول تکنیکی و علمی است که رعایت این اصول می تواند در موفقیت شرکت کننده در نمایشگاه تاثیر به سزایی داشته و با بهره گیری از این اصول با برنامه ریزی و اهداف از پیش تعیین شده در نمایشگاه حضور یافته و به نحو مطلوب موسسه خود را معرفی و جذب مشتری کند.

وی نمایشگاههای بین المللی را فرصتی مناسب برای رونق بخشیدن به بازار صنعت دانست و گفت: در فضاهای نمایشگاهی فرصتی پدید می آید تا دست اندرکاران اصناف مختلف عرصه گردشگری در تعامل و تبادل مستقیم با فعالان آن صنف قرار گرفته و با بهره گیری از استراتژیهای مناسب بازاریابی و تبلیغات، مدیریت مدبرانه و نگاه توام با اندیشه به خواسته های مشتریان و حضور قدرتمند در بازار رقابت موفقیت تجاری و صنعتی داشته باشند.

فعالی گفت: نمایشگاه های گردشگری باعث انگیزش سفر در مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان می شود و تقاضا برای خدمات گردشگری، پذیرایی و تسهیلات اقامتی را افزایش می دهند و بدست آوردن بازارهای جدید و دستیابی به خریداران ناشناخته، نمایش فن آوری و شیوه های جدید تولید، معرفی محصولات و خدمات جدید قبل از ورود به بازار، ارتباط با مشتریان شناخته شده و شناخت از مشتریان آینده و رویارویی مستقیم با مصرف کنندگان و بهبود فروش و بازاریابی از مهمترین اهداف این نمایشگاه ها به شمار می رود.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: از مهمترین عوامل موفقیت حضور در یک نمایشگاه ا نتخاب صحیح نمایشگاه از بعد زمانی و مکانی ،محل غرفه، کالاها و خدمات قابل ارائه به مشتریان خاص، بازاریابی و تبلیغات، طراحی و دکوراسیون مناسب می باشد که در این سمینار به ابعاد تخصصی موضوع پرداخته خواهد شد. 

کد خبر 1502457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha