۱۹ دی ۱۳۹۰، ۲۰:۵۵

وصالی:

صدور بارنامه در همدان اینترنتی می شود

صدور بارنامه در همدان اینترنتی می شود

همدان - خبرگزاری مهر: کارشناس واحد کالا اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: برای نخستین بار در کشور سیستم صدور بارنامه در این استان به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی وصالی اظهار داشت: این اداره کل در راستای اجرای طرح صدور بارنامه اینترنتی به صورت آنلاین تمامی شرکت های باربری را ملزم به برقراری امکانات مورد نظر در این زمینه کرد.

وی عنوان کرد: هم اکنون شرکت ها با استفاده از نرم افزار مخصوص اقدام به ثبت و صدور بارنامه کرده و در پایان هر ماه اطلاعات مربوط به صدور بارنامه ها را به اداره کل ارائه می دهند و مسئولان نیز نسبت به تکمیل و تحلیل آمارها اقدام می کنند.

وصالی اضافه کرد: شرکت ها در صورت اجرای این طرح، ملزم به دقت بیشتر در ثبت اطلاعات بوده و قبل از تایید اطلاعات بارنامه باید از صحیح بودن اطلاعات مطمئن شوند.

کارشناس واحد کالا اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان اضافه کرد: پس از تایید بارنامه امکان تغییر یا اصلاح آن وجود ندارد و بارنامه صادر شده در اداره کل ‌استان قابل رویت خواهد بود .

وی طرح صدور بارنامه به صورت آنلاین را از طرح های بسیار مناسب برشمرد و گفت: با اجرای این طرح مسئولان ادارات حمل و نقل در استان ها به راحتی قادر به ارائه آمار روزانه و نظارت و کنترل انواع بارنامه های صادر شده از سوی شرکت ها هستند.

کد خبر 1505751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha