۲۳ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۴۵

گودرزی:

فرهنگ عاشورایی باید در بین کودکان نهادینه شود

فرهنگ عاشورایی باید در بین کودکان نهادینه شود

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: باید فرهنگ عاشورایی در بین افراد جامعه به ویژه کودکان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهره معظمی گودرزی عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اقدام به برگزاری ایستگاه نقاشی "تصویرگران کودک عاشورایی" می کند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه نقاشی با موضوع عاشورا و اهل بیت (ع) ویژه کودکان دایر می‌شود، اظهار داشت: در این ایستگاه کودکان تصورات و برداشت‌های خود را از اهل بیت (ع) به ‌ویژه اباعبدالله حسین(ع) طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ عاشورایی را در بین افراد جامعه به ویژه کودکان نهادینه کنیم، تصریح کرد: مهمترین راهکار برای تحقق این هدف برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری است که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با برنامه ریزی های مدون تا پایان سال 90 در اجرای آن ها گام خواهد برداشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه زمان برگزاری ایستگاه نقاشی "تصویرگران کودک عاشورایی" جمعه(23 دی) در بوستان غدیر بندرعباس است، عنوان کرد: این برنامه از ساعت 15:30 تا 17:30 برگزار خواهد شد و به تمامی شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1508555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha