۲۶ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۱۵

عابد اعلام کرد:

قرارداد واحدهای صنعتی راکد مازندران لغو می شود

قرارداد واحدهای صنعتی راکد مازندران لغو می شود

ساری - خبرگزاری مهر: مدیر حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: قرارداد واحدهای صنعتی راکد استان در سال جاری لغو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر عابد از برگزاری جلسه هیئت داوری و حل اختلاف خبر داد و اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه زمین صنعتی در مازندران و سیاستهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این شرکت با پایان مهلت قانونی به آن دسته از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که در فرصت مقرر نسبت به فعال کردن واحدهای خود اقدام نکرده اند، به طریق قانونی اقدام به فسخ قطعی قرارداد آنها می کند.

وی گفت: جلسه داوری و هیئت حل اختلاف با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نماینده شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران، به منظور بررسی وضعیت واحدهای صنعتی راکد، برگزار شده است.

عابد افزود: در این جلسه تعداد 12 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 6 پرونده منجر به فسخ قرارداد قطعی و 3ه واحد صنعتی با اخذ تعهد محضری به طور مشروط مهلت داده شد و برای 3 واحد دیگر مبادرت به تعیین وقت جلسه داوری مجدد شده است.

وی تصریح کرد: واحدهای یاد شده در شهرکها و نواحی صنعتی کیاسر، آمل، ساری، چمستان، بندپی، نوشهر، تشبندان،سلمانشهر و جویبار مستقر هستند.

کد خبر 1510389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha