۲۶ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۰۷

سرهنگ شهرکی:

دو شرور مسلح در مرزهای سیستان ‌و بلوچستان به هلاکت رسیدند

دو شرور مسلح در مرزهای سیستان ‌و بلوچستان به هلاکت رسیدند

زاهدان - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان استان طی درگیری با اشرار مسلح موفق شدند دو تن از آنان را به هلاکت برسانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شهرکی ظهر اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی شب گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور قاچاقچیان در مرزهای استان آگاه و نسبت به پوشش کامل نقاط اقدام کردند.

وی با اشاره به حضور آگاهانه مرزبانان در جای جای نوار مرزی گفت: ماموران این فرماندهی حین اجرای کمین با مشاهده متجاوزین مرزی که با وجود نصب تابلوهای هشدار دهنده با نزدیک شدن به دیوار حفاظتی وارد حریم امنیتی مرز شده بودند با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کردند که با تیراندازی قاچاقچیان مواجهه شدند.

وی افزود: به دنبال این اقدام، مرزبانان با هوشیاری کامل و با استفاده از آتش پر حجم خود موفق شدند دو تن از اشرار مسلح را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را نیز زخمی کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی استان بیان داشت: مرزبانان در این درگیری مسلحانه یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری سلاح و مهمات را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به کنترل کامل نوار مرز از سوی مرزبانان گفت: مرزبانان این فرماندهی با تلاش شبانه ‌روزی خود اجازه نخواهند داد کوچک ‌ترین تهدیدی متوجه مرزنشینان و مناطق مرزی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش نیز از دستگیری یک شرور و قاچاقچی فراری در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی خاش موفق شدند این شرور فراری را که به جرم حمل و قاچاق مسلحانه مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه این متهم فراری را دستگیر کنند.

سرهنگ احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور تعداد یک قبضه کلت کمری، هفت تیغه خشاب، تعدادی مهمات جنگی اسلحه کلاش، تیربار گرینف و کلت کمری، یک عدد شوکر برقی و مقادیری مواد مخدر، تجهیزات دریافت امواج ماهواره‌ ای و مهرهای مخصوص بسته بندی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو زانتیا و تعداد دو عدد پلاک خودرو کشف و ضبط شد و تحقیقات بیشتر از این متهم فراری ادامه دارد.

کد خبر 1510792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha