۳۰ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۰۵

بنیاد ادبیات داستانی مجوزدار شد

بنیاد ادبیات داستانی مجوزدار شد

با برگزاری جلسه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز رسمی فعالیت و آغاز به کار «بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان» صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس حکم انتصاب محمد حسنی بعنوان مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی از سوی بهمن دری و به استناد ضوابط و مقرارت تاسیس مراکز، موسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی – هنری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب 8/8/75 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، پراونه فعالیت موسسه فرهنگی هنری «بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان» صادر شد.

بنیاد ادبیات داستانی  به منظور اشاعه و اعتلای ادبیات داستانی کشور و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، حمایت از تشکلها و انجمن های ادبی استانها، کمک به رشد استعداد‌های ادبی با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در حال حاضر با محور قرار دادن حمایت از راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش داستان نویسی، حمایت از همایش استانی با نویسندگان، حمایت از چاپ آثار فاخر با محوریت انقلاب اسلامی، حمایت از مسابقات و جشنواره‌های داستان نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1514064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha