۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۱۸

عصرانه‌ای با علی انسانی در هشتاد و سومین شماره مجله خیمه

عصرانه‌ای با علی انسانی در هشتاد و سومین شماره مجله خیمه

هشتاد و سومین شماره ماهنامه خیمه با پرونده ویژه‌ای درباره امام رضا (ع) منتشر شد. در این نشریه، گزارش کوتاهی از دیدار با علی انسانی، مداح و شاعر اهل بیت نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره 83 ماهنامه فرهنگی خیمه با ویژه‌نامه‌ای با موضوع شهادت امام رضا (ع) منتشر شد.

در این ویژه نامه مصاحبه‌هایی با استاد محمدعلی کریمخانی و آریا عظیم‌نژاد درباره موزیک ویدئوی قطعه‌ای از بهشت و نیز مصاحبه‌ای با محمدحسین رجبی دوانی با موضوع تاریخ تحلیلی دوران امامت امام رضا (ع) نیز از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

درج مطلبی درباره زنده‌یاد احمد شمشیری، پیشکسوت مداحی و گفتگو با حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد نیز از مطالب ویژه این شماره از ماهنامه خیمه است که در بخش هیئت آن به چشم می‌آید.

«بقیه حرف‌ها بماند برای بعد» نیز عنوان گزارش مصاحبه‌ای با حاج علی انسانی از مدیحه سرایان مشهور کشور است که در ادامه با مصاحبه با غلامحسین رفیعا پژوهشگر حوزه شعر و مدیحه سرایی نیزهمراه شده است.

«یک ساعت مسلمان باشیم» نیز عنوان گزارشی از جلسه قرائت قرآن استاد علی اکبر حشمتی که با مصاحبه‌ای با مهدی عادلی قاری بین المللی قرآن کریم مطالب بخش قرآن این شماره از خیمه را تشکیل می‌دهد.

سمبولیزم رنگ در لباس شبیه‌خوانان عنوان مقاله‌ای از جابر عناصری است که به همراه نگاهی نو به مجموعه شعر «گنجشک و جبرئیل» سروده مرحوم سیدحسن حسینی از خواندنی‌ترین مطالب بخش فرهنگی خیمه را تشکیل می‌دهد.

گفتگو با جمال شورجه درباره فیلم سینمایی 33 روز و نیز گفتگو با مهدی توکلیان، مدیر موزه هنرهای دینی امام علی (ع) نیز از دیگر مطالب بخش فرهنگی این شماره از خیمه است.

ماهنامه خیمه به مدیر مسئولی حجت‌الاسلام محمد رضا زائری منتشر شده است.

کد خبر 1515925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha