۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸

اصلانی:

دنیا تشنه عفاف و حجاب است

دنیا تشنه عفاف و حجاب  است

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به این که امروز دنیا تشنه عفاف است گفت: حضور فعالان بین المللی درحوزه عفاف و حجاب در همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف وحجاب می توان در انتقال تجربیات ارزشمند آنها موثر باشد .

به گزارش خبرگزاری مهر ،مینو اصلانی درباره بررسی آثار در کمیته داوری اظهار داشت: بیش از 500 اثر، مقاله، فعالیت در حوزه عفاف و حجاب در قالب رزومه به دبیرخانه همایش ارسال شد که در حال حاضر مراحل پایانی خود را در این کمیته سپری می کند.

وی در ادامه درباره سطح کیفی آثار ارسالی گفت: آثار ارسال شده در سطح خوبی ارائه شده است هرچند نمی توان گفت این آثار در سطح عالی با این موضوع ارائه شده ، اما براساس ارزیابی های صورت گرفته در بین 80 درصد آثار ارسالی که تا کنون در کمیته داوری بررسی شده است،به طور قطع شبکه سازی با موضوع عفاف و حجاب عملیاتی خواهد شد.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان این مطلب که امروز دنیا تشنه عفاف است خاطر نشان کرد: حضور فعالان بین المللی درحوزه عفاف و حجاب در این همایش و استفاده از تجارب بعضا تاثیر گذاری که این افراد در سطوح بین المللی انجام داده اند خواهد توانست اقدام موثر و کار وسیعی با موضوع حیا، عفاف و حجاب رقم بزند، امروز دنیا تشنه عفاف است و فعال سازی شبکه ای با موضوع عفاف و حجاب کمک خواهد کرد تا جان های تشنه را سیراب کند.

وی درادامه از برگزیده شدن 12 فعال داخلی و 18 فعال خارجی در حوزه عفاف و حجاب در این همایش خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضربررسی 20 درصد آثار ارسالی به کمیته داوری باقی مانده است که 7 بهمن ماه سال جاری نتایج نهایی بررسی و ارزیابی در کمیته داوری اعلام خواهد شد.

اصلانی در پایان گفت: همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف وحجاب در روز 17 بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد واز فعالان عرصه عفاف و حجاب در این روز تقدیر به عمل خواهد آمد.


 

کد خبر 1516924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha