۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۸:۴۵

اخبار کوتاه از حوادث شیراز/

کارگاه چوب بری آتش گرفت/واژگونی دو خودرو

کارگاه چوب بری آتش گرفت/واژگونی دو خودرو

شیراز - خبرگزاری مهر: دو مورد واژگونی خودرو، آتش سوزی در کارگاه چوب بری و... از جمله عملیاتهای مهم آتش نشانی شیراز در یک روز است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  در حادثه اول بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 206 رخ داد که پس از تماس با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشانان ایستگاه دو به محل حادثه واقع در بلوار چمران اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل و ایمنی آن خودرو را به حالت اول برگرداندند.

این حادثه یک مجروح نیز در پی داشت .در این عملیات یک خودرو وچهارنفر نیرو حضور داشتند. حادثه دوم نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در بلوار دکتر حسابی رخ داد که آتش نشانان ایستگاه هشت بلافاصله در محل حاضر شده و پس از ایمنی محل خودرو را به حالت اولیه برگرداندند. این عملیات با حضور سه نفر نیرو و یک دستگاه خودرو 46 دقیقه بطول انجامید.

حریق کارگاه چوب بری

یک کارگاه چوب بری بر اثر عدم توجه به نکات ایمنی طعمه حریق شد.

پس از اطلاع به ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشانان و امدادگران ایستگاه 9 به سرعت به محل حادثه واقع در بلوار دلاوران بسیج اعزام شدند. آتش نشانان توانستند پس از 90 دقیقه تلاش آتش را از روی دیوار مهار کنند.

اطفای حریق فروشگاه پوشاک

حریق در فروشگاه پوشاک توسط آتش نشانان ایستگاه 9 مهار شد.

پس از اعلام این حادثه اتش نشانان و اندادگران ایستگاه 9 به سرعت به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل و بریدن قفل کتابی فروشگاه موفق به اطفای آن شدند. اطفا این حریق 63 دقیقه بطول انجامید.

عدم توجه به نکات ایمنی حادثه ساز شد

یک نانوایی در شیراز طعمه حریق شد.

آتش نشانان و امدادگران ایستگاه شش برای مهار آتش به محل حادثه واقع در بلوار رحمت اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل و چیدن قفل نانوایی به اطفای حریق پرداختند. اطفای این حریق 40 دقیقه طول کشید.

یک خوردو آتش گرفت

حریق خودرو در شیراز یک مجروح در پی داشت.

این حادثه در خیابان شهید حرافرخ داد و آتش نشانان پس از حضور در محل حریق را اطفا کردند. این حریق یک مجروح نیز در پی داشت که به مراکز درمانی انتقال یافت. عملیات مهار آتش سوزی خودرو 71 دقیقه بطول انجامید.

برخورد دو خودرو تاکسی و پراید

دو خودرو تاکسی و پراید در بلوار سرداران به یکدیگر برخورد کردند.

پس از وقوع این حادثه و تماس با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشانان ایستگاه 9 به محل حادثه واقع در بلوار سرداران اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل به ایمنی محل پرداخته و خودروها را به حاشیه خیابان منتقل کردند. این حادثه یک مجروح نیز در پی داشت که به مراکز درمانی منتقل شد.

یک باغ در آتش سوخت

یک باغ در جاده ترکان شیراز آتش گرفت.

پس از تماس با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز مبنی بر حریق باغ در جاده ترمان آتش نشانان ایستگاه 10 بلافاصله به محل حریق اعزام شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل و استفاده از 12 هزار لیتر آب حریق را اطفا کردند. این عملیات 118 دقیقه طول کشید.

کد خبر 1517966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha