۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۴۵

اخبار حوادث کرمانشاه/

دستگیری سارق کارت عابربانک/ قتل توسط سلاح ساچمه زنی در کرمانشاه

دستگیری سارق کارت عابربانک/ قتل توسط سلاح ساچمه زنی در کرمانشاه

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: دستگیری سارق کارت عابربانک و قتل توسط سلاح ساچمه زنی در کرمانشاه از اخبار حوادث امروز در استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر سرقت کارت عابر بانک از کلانتری 20 کرمانشاه به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع به ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت آن پلیس محول شد.

تحقیقات به عمل آمده از شاکی پرونده حاکی از آن بود، پس از سرقت کارت عابر بانک، مبلغ 8 میلیون و 300 هزار ریال وجه نیز توسط سارق از حساب وی برداشت شده است.

سرانجام با همکاری بانک مربوطه و با بازبینی فیلم دوربین مدار بسته بانک، متهم که زنی میانسال است شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در کرمانشاه دستگیر شد.

براساس این گزارش، متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت کارت عابر بانک و برداشت وجه از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.

قتل توسط سلاح ساچمه زنی در کرمانشاه

همچنین ماموران اداره آگاهی کرمانشاه متهمی که با سلاح ساچمه زنی مرد 50 ساله ای را به قتل رسانده بود دستگیر و دو نفر از همدستان وی را نیز تحت بازجویی قرار دارند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره قتل در جاده " کمربندی " شهر کرمانشاه، ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان به همراه ماموران کلانتری 16 محل حاضر شدند .

سرهنگ علی دولتی تاکید کرد: مردی 50 ساله در حالیکه آثار ورود تعداد زیادی ساچمه ناشی از شلیک سلاح ساچمه زنی در ناحیه سروی مشهود بود به قتل رسیده و در بررسی کامل صحنه جرم یک قبضه سلاح ام یک نیز کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان پس از یکسری تحقیقات به فردی به نام " ح " مظنون که بلافاصله وی را جهت بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم در بازجویی ها اظهار داشت، مقتول توسط فردی به نام " م " 30 ساله به قتل رسیده است و من در این قتل هیچ نقشی نداشته ام که بدون فوت وقت ، طی یک اقدام سریع اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی وی نیز دستگیر و جهت پاره ای توضیحات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل مقتول اقرار و بیان داشت، سلاح را تحویل یکی از دوستانم که با هم بودیم دادم.

براساس این گزارش، ماموران اداره آگاهی با راهنمایی متهم، همدست وی نیز دستگیر و سلاح به کار رفته در این قتل نیز کشف و ضبط شد .

کد خبر 1518805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha