۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۴۹

در ایام دهه فجر/

مسابقه تفسیر قرآن در دانشگاه های گناباد برگزار می شود

مسابقه تفسیر قرآن در دانشگاه های گناباد برگزار می شود

گناباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد از برگزاری مسابقه تفسیر قرآن در تمامی دانشگاه های این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی فاطمی صبح یکشنبه در چهاردهمین جلسه شورای قرآن شهرستان که در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزارشد، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر، بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه مفاهیم و قرائت تفسیر و مسابقه مفاهیم با عنوان قران در خانه را برگزار می کند.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه نیز با همکاری موسسه علوم قرانی یاوران مهدی در ایام الله دهه فجر مسابقه حفظ قرآن بین کودکان زیر 6 سال برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: موسسه علوم قرآنی یاوران مهدی در ایام الله دهه فجر گفتمان دینی جهت والدین برگزار می کند و نمایشگاهی از کاردستی های کودکان موسسه با موضوع انقلاب نیز برگزار خواهد شد.

فاطمی تصریح کرد: شهرداری گناباد پیامک های مناسبتی با موضوع قران در دهه فجر جهت مشترکین ارسال خواهد کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور یک محفل انس با قران در دهه فجر با حضور قاریان شهرستان برگزار می کند.

فاطمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز دو محفل انس با قران جهت دانشجویان و پرسنل در مسجد دانشگاه و یا خوابگاهها برگزار می کند.

وی بیان داشت: مسابقه تفسیر قران از جزوات تفسیری صفیر هدایت توسط دانشگاه علوم پزشکی در سطح تمامی دانشگاهها و عموم برگزار خواهد شد.

فاطمی تصریح کرد: برنامه جنگ قرانی به مدت 45 دقیقه همراه با برنامه های متنوع و مسابقه ویژه دهه فجر در مدارس در نوبت صبح و در خوابگاهها بعد از نماز عصر و شب برگزار می شود که هماهنگی و ارائه زمان و مکان برنامه توسط اموزش و پرورش و اعزام گروه قرانی جهت اجرای برنامه توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواهد بود.

وی گفت: یک چهارم سوالات مسابقه دهه فجر که به شکل شهرستانی از سوی ستاد برگزار می شود اختصاص به سوالات قرآنی خواهد داشت.

کد خبر 1519709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha