۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۲۲

دستغیب تاکید کرد:

محل دفن در وصیت آیت الله محمد هاشم دستغیب مشخص شده بود

محل دفن در وصیت آیت الله محمد هاشم دستغیب مشخص شده بود

شیراز - خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر شیراز گفت: وصیت آیت الله محمد هاشم دستغیب در خصوص محل دفن خود بود که در همان مکان نیز انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد کاظم دستغیب ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای شهر شیراز افزود: از تمامی مردم و مسئولین استان که در مراسم های مختلف مرحوم آیت الله محمد هاشم دستغیب شرکت کرده تشکر می کنم.

وی ادامه داد: چندی پیش شایعاتی در خصوص وصیتنامه مرحوم آیت الله محمد هاشم دستغیب پخش شد که طی آن گفته شده بود ایشان برای خواندن نماز میت شخص خاصی را مد نظر قرار داده اند که این مسئله واقعیت نداشته است.

فرزند مرحوم آیت الله محمد هاشم دستغیب تاکید کرد: او هیچگونه وصیتی به غیر از مشخص کردن محل دفن خود نداشته  و ما بحث مشخص کردن شخص برای خواندن نماز میت را تکذیب می کنیم.

دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت زندگی مرحوم آیت الله محمد هاشم دستغیب یادآور شد: سید محمد هاشم دستغیب در سال 1320 در خانواده ای اصیل و روحانی با قدمت بیش از هفتصد سال متولد شد که بنا به شجره نامه موجود با 42 واسطه به امام چهارم می رسد.

وی ادامه داد: آیت الله سید محمد هاشم دستغیب از معدود افرادی بود که همیشه در رکاب امام(ره) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری بود.

کد خبر 1526075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha