۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۳۱

فاز دوم ساحل‌سازی شهر بنک به مساحت شش هزار مترمربع افتتاح شد

فاز دوم ساحل‌سازی شهر بنک به مساحت شش هزار مترمربع افتتاح شد

کنگان - خبرگزاری مهر: با حضور مسئولان شهرستان کنگان فاز دوم ساحل‌سازی شهر بنک با مساحت شش هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون شهرداری بنک ظهر سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر بنک اظهار داشت: فاز دوم ساحل‌سازی شهر بنک با مساحت شش هزار متر مربع با اعتبار 250 میلیون تومان ساخته شده و به  بهره‌برداری می‌رسد.

علی اکرامی اضافه کرد: خیابان یادگار امام بنک نیز به مساحت 14 هزار متر مربع ساخته خواهد شد. برای اجرا و احداث این پروژه شش میلیارد ریال هزینه خواهد شد که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین می‌شود.

وی در ادامه از آسفالت 14 هزار متر از معابر فرسوده این شهر خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه 160 میلیون تومان هزینه خواهد شد که از محل اعتبارات داخلی شهرداری بنک تامین می‌شود.

معاون شهرداری بنک به زیرسازی و آسفالت کوچه‌های این شهر به عنوان دیگر پروژه‌های عمرانی در این شهر اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها به مساحت سه هزار متر مربع  با اعتبار سه میلیارد و 485 میلیون ریال اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان عبدی به مساحت 18 هزار متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون ریال، دیگر پروژه شهرداری بنک است که اعتبار آن از محل دو درصد نفت و گاز تامین خواهد شد.

یکی دیگر از پروژه‌هایی که در بنک به بهره‌برداری رسید، عملیات اجرایی احداث جاده بین مزارع شهرستان کنگان بود.

فرماندار کنگان در این آئین اظهار داشت: این طرح در مزارع شهرستان کنگان اجرا می‌شود که امروز به صورت نمادین در مزارع بنک این طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس ادامه داد: این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا خواهد شد که امیدواریم با اجرای این طرح ، کشاورزان منطقه بتوانند دسترسی مناسب‌تری به مزارع خود داشته باشند.

کد خبر 1528109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha