۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۳۳

کمانه در جمع خبرنگاران:

91 پروژه ورزشی در یزد نیمه تمام است

91 پروژه ورزشی در یزد نیمه تمام است

یزد - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: 91 پروژه ورزشی در استان یزد به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کمانه صبح پنج شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: برخی پروژه ها در تعهد سازمان توسعه ورزش کشور است و برخی دیگر مربوط به سازمان ورزش و جوانان که باید از محل اعتبارات تربیت بدنی تکمیل شود.

وی افزود: برخی پروژه ها به دلیل تغییرات سازمانی اعتبار کافی را دریافت نکرده اند به همین دلیل نیمه کاره رها شده اند.

کمانه با اشاره به مصوبات سفرهای هیئت‌ دولت به استان یزد افزود: 100 درصد مصوبات سفر هیئت دولت در حوزه‌ های ورزشی استان یزد که در تعهد وزارت نفت و استان بوده اجرایی شده و پروژه ‌های تربیت بدنی کمبود بودجه ناتمام مانده است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان یزد، کمبود اعتبارات را ناشی از تغییرات سازمانی دانست.

استادیوم شهید نصیری از پروژه های نیمه تمام ورزشی یزد است

کمانه همچنین با اشاره به استادیوم شهید نصیری یزد بیان داشت: این پروژه نیز از پروژه‌ های نیمه تمام ورزشی استان یزد است و شرکت توسعه ورزش کشور قرار است این پروژه را هرچه سریعتر تکمیل کند.

وی یادآور شد: این پروژه در اختیار استان نبوده و سازمان توسعه ورزش کشور عهده ‌دار احداث آن بوده است.

افتتاح 10 پروژه ورزشی در یزد

کمانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های ورزشی قابل افتتاح به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام ‌الله دهه فجر 10 پروژه ورزشی در شهرستان‌ های مختلف استان یزد مورد بهره ‌برداری قرار می‌ گیرد.

وی افزود: دو سالن 1200 نفر در شهرستان‌ های اردکان و میبد، سالن سرپوشیده شهیدیه میبد، سالن چند منظوره ابرکوه، پنج زمین ورزشی روستایی و استخر سرپوشیده خاتم از پروژه‌ هایی است که به مناسبت این ایام مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد.

کمانه یادآور شد: برخی از این پروژه ها به دلیل اشکالات کوچک در آبرسانی و ... ممکن است در ایام دهه فجر افتتاح نشود اما تا پایان بهمن ماه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح پروژه ‌ها، 230 عنوان برنامه در بخش ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و جوانان و ... در استان یزد به مناسبت این ایام برگزار شده است.

طرح آمایش ورزشی در شهرستانهای یزد اجرایی شد

کمانه همچنین با اشاره به طرح آمایش سرزمینی رشته‌ های ورزشی اظهار داشت: سه رشته ژیمناستیک، دو و میدانی و شنا به عنوان ورزش‌های پایه در همه شهرستان‌ها با جدیت پیگیری می ‌شود.

وی ادامه داد: برخی رشته‌ها نیز به عنوان رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... در برخی شهرستان‌ها پیگیری می‌شود و برخی دیگر از رشته ‌های سنتی نظیر کشتی، پهلوانی و زورخانه‌ای و ... نیز حائز اهمیت و سایر رشته‌ها با توجه به اقتضای سرزمینی دنبال می ‌شود.

کد خبر 1530013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha