۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۰۹

در جلسه‌ای تاکید شد/

لزوم توجه به امر به معروف در تعطیلات نوروزی/ با تکدی‌گری مقابله می‌شود

لزوم توجه به امر به معروف در تعطیلات نوروزی/ با تکدی‌گری مقابله می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم توجه بیش از پیش دستگاه‌های مختلف نسبت به احیای این دو فریضه الهی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم ظهر چهارشنبه در این جلسه خواستار تقدیر از نهادها و ادارات و همچنین گروه‌هایی که به صورت خودجوش در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند شد.

حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی ابراز داشت: تمامی اموری که در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از نابسامانی‌ها انجام می‌شود باید در جلسه سیاستگذاری ستاد مطرح شود تا با ارائه راهکارها و تصویب مصوبات مورد نیاز، بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار قم نیز در این جلسه از گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر که جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه را به طور خودجوش در راستای احیای این دو فریضه سازماندهی کرده است، تشکر کرد و خواستار حمایت بیشتر از این تشکل‌ها شد.

گسترش تبلیغات معنوی در ایام عید

حجت‌الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در این جلسه به تشریح فعالیت‌های این معاونت در ایام تعطیلات نوروز 91 پرداخت و تاکید کرد: این معاونت در تعطیلات نوروز با اعزام مبلغ به بوستان‌ها و استراحتگاه‌های زائران حضرت معصومه(س) برای گسترش تبلیغات معنوی و تذکر لسانی اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این معاونت در تبلیغات شهری با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف و... فعالیت چشمگیری خواهد داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: معاونت فرهنگی ستاد احیا به فضل الهی با اهدای بسته‌های فرهنگی و ایجاد ایستگاه‌های پرسش و پاسخ و کلبه‌های نور در بوستان‌ها و مراکز حضور زائران و همچنین برگزاری مسابقه قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان چهره معنوی به شهر خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام حسین احمدی معاون ادارات و کارخانجات این ستاد نیز در سخنانی اظهار داشت: فرمانداری قم از تمامی گروه‌های مردمی که در راستای احیای این دو فریضه الهی فعالیت می‌کنند حمایت خواهد کرد.

مقابله با تکدی‌گری

محمد دلبری شهردار قم نیز در این جلسه تاکید کرد: شهرداری قم تبلیغات فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین وظایف خود می‌داند و تبلیغات امر به معروف را در فعالیت‌های تبلیغی خود گنجانده است.

وی تاکید کرد: شهرداری با تکدی گری که چهره شهر قم را مخدوش کرده است مقابله می‌کند و در صورت مشاهده و گزارش شهروندان، برای جمع‌آوری متکدیان اقدام خواهد کرد.
 

کد خبر 1535077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha