۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۰۹

طالبی به مهر خبر داد:

برگزاری سومین نشست طلاب حوزه های علمیه استان تهران

برگزاری سومین نشست طلاب حوزه های علمیه استان تهران

شهرری - خبرگزاری مهر: معاونت تهذیب و اخلاق حوزه علمیه استان تهران از برگزاری سومین نشست طلاب حوزه های علمیه این استان در مصلای شهر ری خبر داد.

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، به فعالیتهای انجام شده توسط اداره تهذیب و اخلاق حوزه استان تهران اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات انجام شده توسط این حوزه و اداره اخلاق و عترت، برگزاری دو نشست برای طلاب حوزه های استان تهران با جمعیت دو هزار نفری در مصلاهای تهران و شهرری بوده است.

وی افزود: این نشستها با سخنرانی حجت الاسلام محسن قرائتی برگزار شده و تلاش اداره بر این بوده است  تا این فعالیتها هر چه تخصصی تر برگزار شود.

برگزاری تخصصی  فعالیتهای قرآنی بر وسعت عرصه این اقدامها در استان تهران می افزاید

این مسئول بیان داشت: برگزاری تخصصی فعالیتهای قرآنی باعث می شود بر وسعت عرصه این اقدامها در استان تهران افزوده شود.

وی ادامه داد: فعالیتهای زیادی درعرصه های فرهنگی، مشاوره ای، قرآنی و اخلاقی توسط اداره تهذیب و اخلاق صورت گرفته که از جمله آن می توان به برگزاری 10 دوره مشاوره برای معاونان تهذیب و مدارس اشاره کرد که  بسیار سنگین  بوده  و از استادان متخصص و مشاوران حاذق در این دوره ها استفاده شده است.

معاونت تهذیب و اخلاق حوزه علمیه استان تهران عنوان کرد: راه اندازی چهار مرکز مشاوره نیز از اقدامات آتی در نظر گرفته شده توسط این حوزه علمیه است و از جمله اقدامات دیگر این اداره می توان به اجرای طرح محراب، فعالیتهای نماز در مدارس، آشنایی با احکام نماز و دیگر فعالیتهای قرآنی اشاره کرد.

وی افزود: سومین نشست طلاب حوزه استان تهران نیز چهارشنبه سوم اسفندماه ساعت 14 عصر،  در مصلای شهرری و با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد طباطبایی رئیس مؤسسه جامعه القرآن برگزار خواهد شد. 

سرپرست اداره قرآن حوزه علمیه استان تهران گفت: در کنار این نشست، نمایشگاهی ازتصاویر انقلاب، امام خمینی(ره) و حجت الاسلام مجتبی تهرانی نیز برپا خواهد شد.

کد خبر 1538226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha