۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۲۳

علی نژاد در گفتگو با مهر:

47 ایستگاه فرستنده روستایی در کردستان افتتاح می شود

47 ایستگاه فرستنده روستایی در کردستان افتتاح می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از افتتاح 47 ایستگاه فرستنده روستایی در این استان خبر داد.

رضا علی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کردستان 47 ایستگاه فرستنده روستایی به همراه تعدادی پروژه دیگر در صدا و سیمای مرکز کردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: با بهره برداری از این فرستنده های جدید روستایی سطح پوشش دریافت امواج رسانه ملی در مناطق روستایی استان کردستان افزایش می یابد و از این پس روستاهای با جمعیت حدود 20 خانوار نیز می توانند برنامه های صدا و سیما را تماشا کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به افتتاح چندین پروژه و طرح دیگر همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهوربه این استان بیان کرد: استودیوهای دیجیتال صدا و سیما، سامانه انیمیشن، شبکه های تدوین غیرخطی و استودیو دوبلاژ سیما برای اولین بار در کردستان از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح است.

علی نژاد به آغاز به کار سامانه سیار ارسال تصویر در استان کردستان برای اولین بار اشاره کرد و افزود: با عملی شدن این مهم زمینه برای پخش مستقیم برنامه های مختلف در سراسر استان کردستان فراهم می شود.

وی در پایان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی استودیو بزرگ سیما در کردستان خبر داد و یادآور شد: قرار است که این پروژه ها به صورت همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهور در صدا و سیمای مرکز کردستان مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرای اقتصادی دولت از صبح امروز دوشنبه برای سفری دو روزه وارد سنندج شد و قرار است که در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی و تولیدی شرکت کند.

کد خبر 1539196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha