۱ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۰۸

از سوی وزیر ارشاد/

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تقدیر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تقدیر شد

اردبیل - خبرگزاری مهر: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیام و لوح تقدیر از تلاشهای منصور شرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در امر ترویج نماز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ارشاد اسلامی در متن لوح تقدیر ارسالی آورده است: خدمت در عرصه ای که فتح باب عبودیت و وصول به مقام  صحو و محو بندگان خدا را رقم می زند، توفیقی است که بی علت رفیق هر کس نخواهد شد و حاصل نشود الا به تلاش و مجاهدتی دائم که توجه ذات اقدس ربوبی را جلب و وصول به مقام مصلین را در پی داشته و بعد از این است که انسان توفیق اقامه نماز را به کف می آورد.

این پیام تقدیر افزوده است: حال که این توفیق یارمان شد تا در چندمین سال پیاپی با احراز مقام شایسته تقدیر در ترویج و تبلیغ نماز توجه دست اندرکاران امر اقامه نماز کشور را جلب نماییم، بدون شک اگر نبود همراهی و همکاری جنابعالی در این تلاش گروهی، این موفقیت نیز حاصل نمی شد.

 حسینی در بخش پایانی پیام خود اضافه کرده است: گر چه فقط خداوند متعال قادر است اجر تام و تمام این عمل نیک به اضعاف مضاعف پاسخ دهد، در عین حال وظیفه خود می دانیم از تلاش مستمر، خستگی ناپذیر و مخلصانه شما در امر ترویج نماز قدردانی و تشکر نماییم. توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند تبارک  و تعالی خواستاریم.
 

کد خبر 1539348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha