۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱

اخبار کوتاه مازندران؛

نجات 400 نفر از محاصره برف در جاده ها

نجات 400 نفر از محاصره برف در جاده ها

ساری - خبرگزاری مهر: نحات بیش از 400 نفر از محاصره برف در محورهای مازندران، امدادرسانی به حادثه برخورد دو دستگاه کامیون در محور ساری به سمنان، اخبار روز جاری هلال احمر مازندران در روز جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش برف سنگین در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان و یویژه در مناطق کوهستانی بیش از 400 نفر از سرنشینان خودروهایی که در محاصره برف گرفتار شده بودند.

با تلاش امدادگران جمعیت هلال احم رمازندران نجات یافتند. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران اسکان اضطراری405 نفر، توزیع 250 تخته پتو، 300 بسته غذایی، 250 قوطی انواع کنسرو و انتقال 270 دستگاه خودرو به مناطق امن از جمله خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

بیش از 55 نفر از امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان با تجهیزات کامل از شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

امدادرسانی به حادثه دیدگان محور ساری سمنان

در پی وقوع حادثه برخورد دو دستگاه کامیون با یکدیگر در محور ساری به سمنان امدادگران مستقر در پایگاه امدادجاده ای کیاسر بلافاصله با تجهیزات کامل درمحل حادثه حضور یافته و موفق شدند نسبت به نجات 2 نفر از مصدومان حادثه مزبور اقدام کنند.

نجات چهار نفر در حادثه برخورد کامیون با پراید

روز گذشته در پی حادثه برخورد یکدستگاه کامیون با سواری پراید در منطقه ورسک محور سوادکوه امدادگران مستقر در پایگاه امداد جاده ای ارفعده با حضور به موقع موفق شدند نسبت به نجات چهار نفر از مصدومان حادثه مزبور اقدام کنند.

کد خبر 1539793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha