۹ اسفند ۱۳۹۰، ۹:۴۷

با برگزاری تجمعی/

مردم قم خشم و نفرت خود از اهانت به قرآن را اعلام کردند

مردم قم خشم و نفرت خود از اهانت به قرآن را اعلام کردند

قم - خبرگزاری مهر: مردم متدین شهر مقدس قم با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز خشم و نفرت خود را از اهانت به قرآن کریم اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران آستانه مقدسه قم  شامگاه دوشنبه با برپایی تجمع باشکوهی اهانت سربازان آمریکایی در به آتش کشاندن قرآن کریم را به شدت محکوم و این مصیبت را به امام زمان(عج) تسلیت گفتند.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام حرم مطهر برگزار شد جمع کثیری از مردم، روحانیون و استادان حوزه علمیه حضور داشتند.
 
جمع حاضر تکبیرگویان و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود از این جنایت وقیحانه را اعلام و خواستار اشد مجازات برای مرتکبین این جنایت شدند.

امام جمعه قم در این مراسم در سخنانی با اشاره به قیام مردم افغانستان علیه آمریکا و مجروم وشهید شدن چندین نفر در اعتراض به اهانت به مقدسات اظهار داشت: تنها راه برای جلوگیری از تکرار چنین تجاوزاتی این است که مسلمانان با هم متحد و ید واحد باشند.

آیت الله محمد سعیدی با محکومیت شدید این اهانت خواستار محاکمه عاملان این جنایت شد و تاکید کرد: مسلمانان افغانستان و به دنبال آن مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت در مقابل آن کوتاه نخواهند آمد.
 
سخنان آیت الله سعیدی با تکبیرهای چندباره مردم مورد تائید قرار گرفت.
کد خبر 1545743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha