۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۰۳

ادامه اعتصاب کارکنان سومین فرودگاه بزرگ اروپا / 1300 پرواز لغو می شود

ادامه اعتصاب کارکنان سومین فرودگاه بزرگ اروپا / 1300 پرواز لغو می شود

کارکنان فرودگاه های اصلی آلمان از ادامه اعتصابات در اعتراض به کاهش دستمزدها خبر داده و پیش بینی می شود که این اعتصاب سبب سرگردانی مسافران و لغو بیش از 1000 پرواز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، کارکنان فرودگاه های اصلی آلمان امروز سه شنبه از ادامه دامنه اعتصابات در اعتراض به کاهش دستمزدها و وضعیت نابسامان کاری خبر داده و اعلام کردند این اقدام سبب اختلال در انجام پروازها در فرانکفورت و برلین می شود.

ماموران نظارت بر ترافیک هوایی در فرانکفورت بزرگترین فرودگاه در آلمان از پیوستن به معترضان در هفته جاری به منظور نشان دادن همبستگی خود با 200 نفر از کارکنان این فرودگاه که مدتهاست اعتصاب کرده اند، خبر دادند.

اعتصاب در فرودگاه فرانکفورت از ساعت 5 صبح فردا چهارشنبه آغاز می شود تا ساعت 11 ادامه دارد. پیش بینی می شود که این اعتصاب سبب لغو هزار و 300 پرواز شود.

کارکنان این فرودگاه همچنین تهدید کرده اند درصورتی که مقامات با درخواستهای آنها موافقت نکنند اعتصاب خود را در هفته آینده نیز ادامه خواهند داد.

فرودگاه فرانکفورت 70 هزار کارمند داشته و در سال 2011 میلادی 56 میلیون نفر مسافر از این فرودگاه به نقاط دیگر منتقل شده اند.

پیشتر در پی این اعتصاب، بیش از 300 پرواز فرودگاه فرانکفورت لغو شده و تعداد زیادی از مسافران سرگردان شده اند، به طوری که اغلب آنها اقامت در فرودگاه را به بازگشت به منازلشان ترجیح داده اند.

کد خبر 1546467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha