۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۲۷

آیت‌الله صفایی بوشهری:

خدمت به خانواده‌ شهدا عامل رستگاری است

خدمت به خانواده‌ شهدا عامل رستگاری است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خدمت به خانواده‌ شهدا عامل رستگاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایفی است که مسئولان در رده‌های مختلف باید بر این امر مهم تاکید داشته باشند.

وی در همین راستا افزود: حل مشکلات اشتغال، مسکن و درمان خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین مسائل و مشکلات خانواده‌های شهداست که مسئولان باید با جدیت و اهتمام هرچه تمام‌تر در این راستا گام بردارند.

صفایی بوشهری گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا از عوامل رستگاری است و مسئولان با خدمت به خانواده‌های شهدا می‌توانند به بزرگی و سعادت در دنیا و آخرت برسیند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اذعان داشت: شهادت بهترین شکل از دنیا رفتن است و خدمت به خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین افتخارات مسئولان است.

صفایی بوشهری تکریم خانواده‌های مکرم شهدا را از مهم‌ترین وظایف مسئولان در جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا باید همواره مورد احترام و تکریم باشند چرا که مورد لطف خداوند هستند.

امام جمعه بوشهر بالا رفتن سطح علمی خانواده‌های شهدا را از عوامل مهم برای رفع مشکل اشتغال خانواده‌های شهدا دانست و ابراز داشت: خانواده شهدا با بالابردن سطح علمی خود تلاش کنند تا در صنایع بزرگ استان مشغول به کار شوند و عرصه‌های مدیریت را به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه کوته بینی در مورد استان بوشهر موجب شده تا زیرساخت‌های استان مناسب نباشد، گفت: کوته‌بینی در مورد توسعه استان بوشهر یک آسیب جدی در مسیر توسعه و پیشرفت این استان است که باید رفع شود.

صفایی بوشهری خواستار تسریع در احداث مجتمع فرهنگی ایثار ویژه ایثارگران شد و افزود: در کلان شهرها و شهرهای پرجمعیت استان بوشهر باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد و مشابه چنین مجتمعی نیز باید در شهرهای برازجان، گناوه و کنگان احداث شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)  و بنیاد شهید در راستای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران امری ضروری است و مسئولان ارشد استان در این نهادها باید بر این امر مهم اهتمام ورزند.

کد خبر 1557591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha