۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۲۷

در حادثه‌ای رخ داد/

سقوط دو کارگر ساختمان از بالابر در قم

سقوط دو کارگر ساختمان از بالابر در قم

قم - خبرگزاری مهر: طی حادثه‌ای که صبح امروز رخ داد دو کارگر ساختمانی در قم از بالابر سقوط کردند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در گفتگو با مهر، به سقوط دو کارگر در خیابان‌های سالاریه و بلوارامین اشاره کرد و ابراز داشت: عملیات احیا برای این دو نفر انجام شد و هم اکنون حال هر دو مجروح بسیار وخیم گزارش شده است.

مهدی فراهانی ادامه داد: این دو کارگر در حین انجام کار از بالابری که به منظور رفت و آمد به طبقات ساختمان تعبیه شده بود سقوط کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال در قم گفت: دراین حوادث پنج نفر به صورت سرپایی درمان و یک خانم ۵۰ ساله و یک مامور آتش نشانی به مراکز درمانی شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.
 
وی در ادامه از برخورد یک دستگاه نیسان و پیکان در اتوبان قم - تهران خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه که در ساعت شامگاه روز گذشته رخ داد سه نفر مجروح شدند که به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.
 
معاون اورژانس قم از برخورد پراید و نیسان در ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد خبر داد و اضافه کرد: در این سانحه که در جاده قدیم قم - کاشان روی داد سه نفر مجروح شدند.
 
 
فراهانی همچنین از برخورد یک دستگاه نیسان با دو عابر در خیابان آذر را از حوادث دیگر صبح امروزعنوان کرد و گفت: این مجروح بسیار بد حال هستند.
 
وی افزود: برخورد دو دستگاه بنز تک در جاده گرمسار هم دو مجروح برجای گذاشت که یکی از حال یکی از مجروحان وخیم است.
کد خبر 1560141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha