۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۰۰

یزدان‌شناس:

رستوران سنتی کنگان همزان با آغاز سال نو افتتاح شد

رستوران سنتی کنگان همزان با آغاز سال نو افتتاح شد

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندار کنگان از افتتاح رستوران سنتی در این شهر با اعتبار چهار میلیارد ریال همزمان با آغاز سال نو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور یزدان‌شناس ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از رستوران سنتی بند کنگان اظهار داشت: این رستوارن سنتی به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی افتتاح شده است و برای اجرای آن چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این رستوران با مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع راه‌اندازی شده است و از این نظر در سطح استان بوشهر منحصر به فرد است که امیدواریم بتوانند خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان کنگانی و مسافران نوروزی که از نقاط مختلف کشور در این شهرستان حاضر می‌شوند، ارائه دهد.

فرماندار کنگان با تقدیر از سرمایه‌گذاران این رستوران سنتی افزود: این رستوران با مشارکت شهرداری کنگان و بخش خصوصی راه‌اندازی شده است و در آن 20 آلاچیق به شکل سنتی ساخته‌شده است.

وی با اشاره به همزمانی بهره‌برداری از این رستوران و عید نوروز اضافه کرد: تمام پیش‌بینی‌ها را برای پذیرایی و اسکان مهمانان انجام داده‌ایم و امنیت مسافران به طور کامل تامین می‌شود.

یزدان‌شناس بیان کرد: تمام روسای ادارات و نهادها در شهرستان کنگان در ایام نوروز پاسخگوی نیازهای مهمانان هستند و از آنها خواسته‌ایم در همه ساعات در دسترس باشند تا معضلات احتمالی را رفع کنند.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای جاذبه‌های گردشگری مناسبی است و باید از این موقعیت برای گسترش صنعت گردشگری بهره لازم را ببریم.

کد خبر 1560959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha