۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۸:۵۱

جهانبخش خبر داد:

کمک 150 میلیون تومانی برای تجهیز حوزه علمیه خورموج

کمک 150 میلیون تومانی برای تجهیز حوزه علمیه خورموج

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از کمک 150 میلیون تومانی استانداری برای تجهیز حوزه علمیه خورموج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جهانبخش عصر جمعه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سفیران هدایت اظهار داشت: مبلغ 150 میلیون تومان برای خرید کولر و فرش از طرف استانداری بوشهر به حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های دیگری نیز در سفر به شهرستان دشتی خواهیم داشت که حضور در کنار مردم فهیم شهرستان دشتی و افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سفیران هدایت و شرکت در یادواره شهدای روستای زایر عباسی بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: مدرسه علمیه خورموج که توسط مرحوم آیت‌الله سیدموسی ابطحی بنا گذاشته شده تا اوایل انقلاب فعالیت می‌کرد و سال 1383 تعطیل شده بود اما با همت و تلاش شبانه روزی حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه سابق شهر خورموج این مدرسه از اول سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام علی خدری اضافه کرد: مدرسه علمیه شهرستان کنگان نیز به زودی کار آن انجام می‌شود و اعتبارات آن نیزاختصاص یافته و مدرسه علمیه شهرستان دیر نیز تا مهر ماه سال آینده کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه در استان بوشهر از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار نبود و شاید در کل استان بوشهر یک ساختمان بیشتر وجود نداشت اما با حضور آیت‌الله صفایی بوشهر حوزه‌های علمیه در استان از  کمیت و کیفیت خوبی برخوردار شدند و هر روز شاهد توسعه آنها هستیم.

عصر جمعه با حضور شماری از مسئولان از جمله استاندار و امام جمعه بوشهر ساختمان حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج افتتاح شد.

کد خبر 1561374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha