۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۱۸

حسینی‌پناه:

بازدید مسافران نوروزی از نمایشگاه عکس کالو

بازدید مسافران نوروزی از نمایشگاه عکس کالو

بردخون - خبرگزاری مهر: نمایشگاه عکس مدرسه روستای کالو شاهد حضور و بازدید روزانه مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون آموزش و نوآوری اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه عکس مدرسه کالو گفت: امروز کالو به نمادی از کار و تلاش و جهاد علمی تبدیل شده است که مشتاقان بسیاری برای آگاهی ازآن به سوی مدرسه می آیند و روزانه از فضای قدیمی و جدید مدرسه بازدید می کنند.

بهرام حسینی پناه افزود:آنچه باعث ماندگاری این تلاش شده صداقت و پشتکار معلم مدرسه و عشق به راه و هدف مقدسی است که انتخاب کرده است.

عبدالمحمد شعرانی مدیرمجتمع امام خامنه ای (کالو)نیز در این راستا گفت:نمایشگاه عکس کالو چهارمین نمایشگاه عکس در چهار سال اخیر است که در ایام عید نوروز برپا می شود و نهمین نمایشگاه در استان‌ها است که با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

وی افزود: تعداد 30 قطعه عکس از عکاسان مطرحی چون عباس کوثری، حسین فخرایی، عبدالمحمد شعرانی،محمود صادقی، شهاب میرزایی و یاسین محمدی پیرامون مدرسه و فعالیت‌های آن در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است که روزانه میزبان مهمانانی از سراسر کشور اسلامی هستیم و تنها مدرسه کشوریم که در ایام عید نوروز به روی مردم باز است.

شعرانی اضافه کرد: مدرسه کالو به جاذبه‌های دیدنی استان افزوده شده و مردم روستا با مهیمان نوازی از مسافران استقبال می‌کنند و روزانه دهها مسافر از شهرها و استان‌های کشور از نمایشگاه عکس، موزه و مدرسه کالو بازدید می کنند و علاوه برآن از ساحل دریا و مناظر طبیعی روستا بهره می برند.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه از 29 اسفند 90 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

کد خبر 1564217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha