۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۵۶

اطلاعیه ستاد انتخابات؛

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در 33 حوزه/ شرایط رای دادن اعلام شد

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در 33 حوزه/ شرایط رای دادن اعلام شد

ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال جاری در 33 حوزه انتخابیه برگزار می شود از تمامی متولدین 15 اردیبهشت 1373 و قبل از آن برای حضور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه شماره 55 خود از مردم برای حضور پرشور دردور دوم انتخابات مجلس دعوت کرد.

وزارت کشور در اطلاعیه خود تاکید کرده است:ضمن تشکر از حضور پرشور و آگاهانه و لبیک گویی ملّت بصیر و قدرشناس ایران اسلامی به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دور نخست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال جاری در 33 حوزه انتخابیه برگزار می شود.

بنا بر این گزارش متن کامل این اطلاعیه که با عنوان اطلاعیه شماره 55 ستاد انتخابات کشور صادر شده است، بدین شرح است :
ضمن تشکر از حضور پرشور و آگاهانه و لبیک گویی ملّت بصیر و قدرشناس ایران اسلامی به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دور نخست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند مرحله دوم انتخابات در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال جاری در 33 حوزه انتخابیه برگزار می شود.

لذا از تمامی متولدین 15 اردیبهشت 1373 و قبل از آن دعوت می شود با حضور گسترده خود دراین مرحله ضمن مشارکت در تعیین تکلیف کرسی های باقی مانده از مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات میهن عزیزمان بیفزایند، همچنین به اطلاع می رساند افرادیکه در مرحله اول انتخابات شرکت نموده اند باید در همان حوزه انتخابیه که رأی داده اند، رأی بدهند.

کد خبر 1567352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha