۱۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۸:۳۹

طاهری در گفتگو با مهر:

زمینه توسعه اشتغال در بخش کشاورزی لرستان فراهم می شود

زمینه توسعه اشتغال در بخش کشاورزی لرستان فراهم می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برنامه های ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان به منظور ایجاد اشتغال در این بخش خبر داد.

اسحاق طاهری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارگروه توسعه بخش کشاورزی در کشور به مسئولیت رئیس جمهوری و به دبیری وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این راستا ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی نیز در لرستان به ریاست استاندار و به دبیری سازمان جهاد کشاورزی استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به برگزاری چند جلسه این ستاد در مرکز استان افزود: ستادهای شهرستانی نیز با مسئولیت فرمانداران در شهرستانهای استان فعال شده است.

طاهری مقدم از فعالیت جدی این ستاد در سال 91 خبر داد و گفت: در این راستا افراد بیکاری که مایل به اشتغال در بخش کشاورزی هستند، از طریق ادارات کار و رفاه اجتماعی ثبت نام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه جزئیات این طرح به زودی اعلام می شود، عنوان کرد: در قدم اول تعدادی طرح برای تصویب در این ستاد در دست بررسی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، دام وطیور، مکانیزاسیون، باغبانی، آب و خاک و صنایع تبدیلی را از محورهای فعالیت ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان برشمرد.

کد خبر 1567385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha