۱۵ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱

گزارش خبری/

سیستم درمانی بروجرد جوابگو نیست/ بیمارستانهایی که تاریخی شدند

سیستم درمانی بروجرد جوابگو نیست/ بیمارستانهایی که تاریخی شدند

بروجرد - خبرگزاری مهر: در حالیکه مطابق آخرین پیگیریهای روند احداث بیمارستان آیت الله بروجردی از برنامه زمانبندی خود عقب است اما مسئولان امر معتقدند که هم اکنون سیستم درمانی بروجرد جوابگوی مردم این شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بهداشت و شبکه درمان شهرستان بروجرد ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر سیستم درمانی این شهرستان جوابگوی نیاز مردم شهر نیست.

صیرفی با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر این بیمارستان وارد چرخه درمان شود.

وی همچنین با اشاره به قدمت بالای بیمارستانهای بروجرد تصریح کرد: بیمارستان چمران با بیش از 50 سال و بیمارستان امام خمینی(ره) با 101 سال قدمت دیگر جوابگوی جمعیت و نیاز مردم بروجرد نیست.

این سخنان رئیس بهداشت و شبکه درمان شهرستان بروجرد در حالی مطرح می شود که پیش از این علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفته بود: متاسفانه وضعیت بیمارستانهای شهر بروجرد مناسب نیست و از لحاظ قدمت در شرایطی هستند که جزو بناهای تاریخی محسوب می شوند.

این در حالیست که مطابق آخرین اظهار نظر مسئولان بروجرد هم اکنون پروژه بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان از برنامه زمان بندی خود عقب است.

وضعیت طولانی شدن پروژه های بیمارستانی لرستان که تاکنون بارها از سوی مسئولان مورد انتقاد قرار گرفته به گونه ای است که حتی برخی از این پروژه ها دارای بیش از 15 سال عمر هستند و البته در طول دولت نهم و دهم فعال شده اند ولی هنوز به بهره برداری نرسیده اند که به عنوان نمونه می توان از بیمارستان الیگودرز نام برد.

این در حالیست که علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه سفر به استان لرستان و بازدید از پروژه های استان در گفتگو با خبرنگار مهر وعده کرده است که همه پروژه بیمارستانی استان لرستان تا قبل از پایان دولت دهم تحویل داده خواهد شد.

به هر حال امید می رود این وعده علی نیکزاد زمینه عملیاتی شدن پیدا کند تا پروژه های بیمارستانی الیگودرز، دورود، خرم آباد و بروجرد هرچه سریعتر در راستای رفع مشکلات این حوزه در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 1568113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha