۱۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۳۷

خردادماه امسال/

تقی زاده به رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا اعزام می‌شود

تقی زاده به رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا اعزام می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: سعید تقی زاده فوتسالیست ملی پوش تیم صبای قم همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت های بین المللی چین اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال از روز گذشته با حضور 24 بازیکن آغاز شده است ملی‌پوشان فوتسال کشورمان برای کسب آمادگی لازم در آستانه جام ملت های آسیا در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنند.

فوتسالیست های ملی پوش در نوبت صبح زیر نظر متخصصان آکادمی فوتبال تست‌های آمادگی جسمانی می‌دهند و عصر تمرینات با توپ برگزار می‌کنند که این تست‌ها تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت و از روز شنبه بازیکنان تمرینات خود را تا چهارشنبه هفته آینده پیگیری خواهند کرد.

مصاف‌های دوستانه تیم ملی با ازبکستان یکی از مدعیان قهرمانی آسیا

این در حالی است که تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا روز بیست و ششم فروردین راهی بندرعباس خواهد شد.

دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم ملی ازبکستان در روزهای 27 و 29 فروردین ماه در شهر بندرعباس برگزار می‌شود تا تیم ملی در مقابل یکی از بهترین تیم های فوتسال آسیا که تلاش می کند خود را به جمع مدعیان قهرمانی این دوره برساند محکی جدی بخورد.

از سوی دیگر بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، پس از دیدارهای دوستانه با تیم ملی ازبکستان، تیم ملی روز ششم اردیبهشت‌ماه برای حضور در مسابقات غرب آسیا به ارومیه خواهد رفت.

برنامه بعدی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در جام ملت های آسیا، حضور در تورنمنت چین بود که قرار بود 19 اردیبهشت به این کشور سفر کنند، اما این سفر با مخالفت شورای برون‌مرزی روبرو شده است.

آغاز جام ملت های آسیا از پنجم خردادماه

این در حالی است که رقابت های تورنمنت فوتسال چین قرار بود با حضور چهار تیم فوتسال ایران، رومانی، چین و ژاپن در روزهای 22 تا 24 اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما هنوز حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیم ملی فوتسال کشورمان که مدافع 11 دوره عنوان قهرمانی فوتسال آسیا شناخته می شود، خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند در شرایطی که این مسابقات در روزهای 5 تا 12 خردادماه به میزبانی کشور امارات در شهر دبی برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در کنفدراسیون آسیا، تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه سوم مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی جام ملت های آسیا با تیم های ملی استرالیا، کره جنوبی و قطر همگروه شده است.

در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا، سعید تقی زاده عضو تیم فوتسال صبای قم و علی اصغر حسن زاده عضو تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان دو فوتسالیست قمی در تیم ملی خواهند بود.
 

کد خبر 1568802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha