۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۳۹

رشتیانی :

حرکت خلاف جهت در اتوبان تبریز - زنجان 6 کشته و مجروح در پی داشت

حرکت خلاف جهت در اتوبان تبریز - زنجان 6 کشته و مجروح در پی داشت

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: یک دستگاه خودرو زانتیا ظهر روز چهارشنبه به علت حرکت در جهت خلاف در اتوبان تبریز – زنجان به یک دستگاه خودرو پی کی برخورد کرد که در این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر به شدت مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی رشتیانی افزود: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو زانتیا با چند سرنشین در اتوبان تبریز - زنجان به علت حرکت در جهت خلاف با یک دستگاه خودرو رنو پی کی به شدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو زانتیا و خودرو رنو پی کی به علت شدت حادثه در دم جان خود را از دست می دهند و چهار نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند.

رئیس پلیس راه زنجان گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

440 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد زنجان غربالگری شدند

 رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تا کنون 440 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان غربالگری شدند.
  
وحید محمدیون افزود: طرح غربالگری زنان سرپرست زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با همکاری کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اجرا می‌شود.

وی پزشکان عمومی، ماما، متخصص زنان و زایمان، متخصصان آزمایشگاه و متخصص رادیولوژی را از جمله پزشکانی عنوان کرد که کمیته امداد را در اجرای این طرح یاری می‌کنند.
 
رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآورشد: در راستای اجرای طرح مذکور معایناتی همچون اخذ شرح حال عمومی گروه هدف، معاینه عمومی، تست قند خون، میزان چربی خون، تست عملکرد کلیه و شمارش کامل سلول‌های خونی انجام می‌شود.
 
وی انجام معاینات تخصصی زنان و ماموگرافی را نیز از دیگر معایناتی عنوان کرد که توسط پزشکان بر روی زنان سرپرست خانوار صورت می‌گیرد.
 
محمدیون اظهار داشت: این زنان گروه بندی شده و در قالب گروه‌های 15 نفره با مراجعه به بیمارستان آیت‌الله موسوی مورد آزمایش‌های مربوط قرار گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه تا کنون 440 نفر از گروه هدف مورد آزمایش های مربوط قرار گرفته اند، افزود: غربالگری این تعداد از زنان سرپرست خانوار تا روز 20 اسفند ماه سال گذشته انجام شده است.
کد خبر 1569194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha