۲۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۸:۴۱

شیخی به مهر خبر داد:

70درصد از اشتغال استان مرکزی را کارآفرینان ایجاد کرده اند

70درصد از اشتغال استان مرکزی را کارآفرینان ایجاد کرده اند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی هزار کارآفرین فعالیت می کنند و 70درصد از اشتغال استان را کارآفرینان ایجاد کرده اند.

ناصر شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور تجلیل از کارآفرینان برتر استان هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر در اوایل تابستان سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره ویژه کارآفرینان دارای سابقه کارآفرینی در هفت سال گذشته است که در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره از بین ثبت‌نام‌ کنندگان 9 نفر از کارآفرینان برتر به عنوان کارآفرینان برتر استان معرفی و تجلیل خواهند شد وکارآفرینان برتر استانی به منظور شرکت در مرحله کشوری این جشنواره به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.

وی اهداف برگزاری این جشنواره را علاوه بر ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، تقدیر از منتخبین برتر کارآفرینان،تکمیل و ارتقای شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر،  ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی،ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، پویاسازی بانک اطلاعات شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها عنوان کرد.

شیخی افزود: ثبت‌نام از کارآفرینان از طریق سامانه ملی www.kARAFARINANEBARTAR.IR آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه دارد و طرح‌های کارآفرینانی که در این سامانه ثبت‌نام کنند، توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1571167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha