۲۲ فروردین ۱۳۹۱، ۲۰:۳۱

آذرپور خبر داد:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در شاهرود

دستگیری شکارچی غیرمجاز در شاهرود

شاهرود-خبرگزاری مهر: رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان شاهرود از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در این شهرستان به علت شکار غیرمجاز یک قطعه مرغ ماهی خوار خبر داد و گفت: فرد مذکور 2 میلیون و400 هزار تومان جریمه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آذر پور ظهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود با اعلام اینکه یک شکارچی غیرمجاز درشاهرود به علت شکار غیر مجاز دستگیر شده، افزود: این شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود دستگیر شده است.

وی اظهار داشت: با تلاش مستمر ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود این فرد متخلف که اقدام به شکار یک قطعه باکلان که مرغ ماهی خوار حرام گوشت بود، بالاخره دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

آذر پور گفت: این متخلف با یک قبضه سلاح شکاری دو لول غیرمجاز قاچاق، اقدام به شکار کرده بود که پس از تکمیل پرونده برای نگهداری سلاح غیرمجاز نیز به مراتب قضایی معرفی شد.

وی افزود: پرندگان آبزی به دلیل سردی هوا در سیبری در فصل زمستان کوچ کرده و بیشتر فصل زمستان را در ایران سپری می کنند و با شروع فصل بهار به سیبری باز می گردند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان شاهرود درباره این پرنده شکار شده گفت: باکلان از مرغان ماهی خوارمهاجر است که برای استراحت در برکه ها و تالابهای ایران به خصوص در فصل زمستان قابل مشاهده است.

کد خبر 1573464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha