۲۵ بهمن ۱۳۸۳، ۱۵:۰۳

دانشجويان بسيجي مركز بسيج دانشجويي ثارالله در بيانيه اي اعلام كردند:

با پيگيري حكم اعدام سلمان رشدي هميشه خواري در چشم دشمنان خواهيم بود

مركز بسيج دانشجويي ثارالله با صدور بيانيه اي اعلام كرد : استكبار جهاني و دشمنان انقلاب اسلامي بايد بدانند كه ما تا آخرين لحظه عمر خويش از پاي نخواهيم نشست و فرمان امام و رهبرمان را اجرا و هميشه خواري در چشم دشمنان خواهيم بود.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، در بيانيه مركز بسيج دانشجويي ثارالله كه مناسبت سالگرد صدور حكم تاريخي امام خميني (ره) مبني بر اعدام سلمان رشدي مرتد، آمده است : حضرت امام با اقدامي قاطع و شجاعانه و بدون كوچكترين ملاحظه و مصلحت گرايي در دفاع از اسلام و شخص پيامبر عظيم الشان اسلام (س)، مولف و ناشرين مطلع از محتواي كتاب را به اعدام محكوم نمود و اعتبار اين حكم همچنان به قوت خود باقيست و همواره معاندين و دشمنان سعي بر اين داشته اند كه اين حكم را كمرنگ جلوه دهند و آن را يك موضع گيري صرفا مذهبي بيان كنند.

دانشجويان بسيجي در اين بيانيه افزودند : با آنكه 16 سال از صدور حكم تاريخي حضرت امام(ره) در رابطه با اعدام سلمان رشدي گذشته، اما اعتبار اين فرمان هنوز به قوت خويش باقي مانده است و استكبار جهاني و دشمنان انقلاب اسلامي بايد بدانند كه ما تا آخرين لحظه عمر خويش از پاي نخواهيم نشست و فرمان امام و رهبرمان را اجرا و هميشه خواري در چشم دشمنان خواهيم بود.

بسيجيان مركز بسيج دانشجويي ثارالله تهران در اين بيانيه اين گونه با امام و رهبر انقلاب تجديدي ميثاق كردند كه : اي امام عزيز با تو پيمان مي بنديم، راه نوراني تو را تحت اوامر جانشين تو، مقام عظماي ولايت حضرت ايت الله خامنه اي، ادامه خواهيم داد.

همچنين دانشجويان بسيجي با گراميداشت ياد و راه شهيد مصطفي مازح، اولين شهيد استشهادي اجراي حكم اعدام سلمان رشدي، بر ادامه راه آن شهيد بزرگوار تاكيد كردند.

کد خبر 157358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha