۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۴۵

اخبار کوتاه/

تکلیف تسهیلات احداث پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه روشن شد

تکلیف تسهیلات احداث پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه روشن شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: تکلیف تسهیلات احداث پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه روشن شد و تسهیلات طرح توسعه کشاورزی بی سابقه و تحول آفرین است، از اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبد المجید واحدی گفت: تکلیف تسهیلات ارزی و ریالی لازم برای احداث پالایشگاه بزرگ آناهیتای کرمانشاه روشن شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری افزود: بزرگترین پالایشگاه غرب کشور به نام آناهیتا که از مصوبات سفر هیئت دولت به استان ما است با 85 درصد تسهیلات ارزی و 15 درصد تسهیلات ریالی در حاشیه شهر کرمانشاه احداث می شود.

براندیشه مدیر کل سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی در این جلسه از ثبت نام 497 تعاونی برای استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی خبر داد و افزود: طبق بررسیها این آمار پیوسته در حال سیر صعودی است و تعداد افراد متقاضی استفاده  از امکانات طرح توسعه کشاورزی استان افزایش می یابد.

تسهیلات طرح توسعه کشاورزی بی سابقه و تحول آفرین است

 
استاندار کرمانشاه گفت: تسهیلات و امکانات پیش بینی شده در طرح توسعه کشاورزی استان برای اشتغال فارغ التحصیلان و بیکاران بی سابقه و تحول آفرین است.
 
هاشمی تاکید کرد: تسهیلات و امکانات پیش بینی شده در طرح توسعه کشاورزی استان برای اشتغال فارغ التحصیلان و بیکاران بی سابقه و تحول آفرین و راه گشا است.
 
وی افزود: از همین امروز نمایندگان تام الاختیار ادارات به صورت شبانه روزی کار شناسایی منابع مناسب آب و خاک در تمام شهرستانهای استان را مورد بررسی قرار بدهند و ظرف هفته جاری امکان احداث باغ و رشته های مختلف مرتبط با کشاورزی را برای گزارش و تصمیم گیری در جلسه آینده آماده کنند و البته در صورت اخذ نتیجه قابل قبول مورد تقدیر قرار می گیرند.
 
هاشمی تصریح کرد: اگر مردم مدیران و ارباب رسانه همکاری لازم را داشته باشند یقین دارم از پرتو اجرای طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه به یک استان کاملا سرسبز زیبا و گردشگرپذیر و ثروتمند و فارغ از دغدغه بیکاری تبدیل خواهد شد.
 
استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: سابقه ندارد امکانات و تسهیلات پیش بینی شده و مورد نظر طرح توسعه  کشاورزی در جایی ارائه شده باشد  به صورتی که دولت تمام زیرساخت لازم برای اشتغال را در اختیار متقاضی قرار داده باشد از جمله در این طرح تحویل زمین رایگان و تضمین تامین آبرسانی و تسهیلات مالی برای اجرای طرح و مشاوره ضروری را در اختیار متقاضیان واجد الشرایط پیش بینی شده است.
کد خبر 1577279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha