۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۳۵

خبرنگاران بخش کشاورزی استان مرکزی تجلیل شدند

خبرنگاران بخش کشاورزی استان مرکزی تجلیل شدند

اراک – خبرگزاری مهر: در نشستی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از تلاش خبرنگاران حوزه کشاورزی استان تقدیر و با اهداء لوح از همکاری آنها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس مظفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ظهر یکشنبه درنشست تجلیل از خبرنگاران گفت: رسانه ها مهمترین رکن در آگاهی بخشی به فعالین بخش کشاورزی هستند و از جایگاهی ارزشمند و تاثیر گذار برخوردارند.

عباس مظفری با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی در حوزه کشاورزی گفت: بخش کشاورزی با گستردگی و تنوع محصولات خود با حجم و انبوه مخاطبان مواجه است.

وی افزود: در حوزه کشاورزی اطلاع رسانی صحیح و آگاه شدن از نظرات، دیدگاهها، مشکلات جامعه تولیدکننده و مصرف‌کننده در بخش کشاورزی جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های سازمان موثر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت:  تحقق اهداف تدوین شده بخش کشاورزی را در گرو تلاش و همدلی  بهره برداران کشاورزی و تعامل و ارتباط دو سویه مسئولین دانست.

مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی  نیز گفت: امسال روابط عمومی این سازمان با همکاران رسانه ای استان، دو هزار و 270 خبر را انعکاس رسانه ای داده است که نسبت به سال 89 رشد خوبی داشته است.

مجید آنجفی، تعداد اخبار منعکس شده در سال 88 را یکهزار و 800 خبر و در سال 89 تعداد اخبار انعکاس یافته را دو هزارو 50 خبر عنوان کرد.
 

کد خبر 1577698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha