۲۸ فروردین ۱۳۹۱، ۲۰:۵۸

واکنش به گزارش مهر/

احداث یک جایگاه "سی ان جی" دیگر در پلدختر/ منتظر صدور مجوز هستیم

احداث یک جایگاه "سی ان جی" دیگر در پلدختر/ منتظر صدور مجوز هستیم

پلدختر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پلدختر از احداث یک جایگاه سوخت "سی ان جی" دیگر در این شهرستان خبر داد.

فریدون رشیدی در واکنش به خبر خبرگزاری مهر با تایید وجود تنها یک جایگاه سوخت "سی ان جی" در این شهرستان ترانزیتی اظهار داشت: پیگیری برای احداث جایگاه دوم سوخت "سی ان جی" در حال انجام است.

وی ادامه داد: بیش از سه ماه است سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث جایگاه دوم سی ان جی معرفی شده ولی به خاطر اختلاف ملکی با یکی از دستگاهها قادر به تعریف پروژه برای شهرداری نشده ایم.

فرماندار شهرستان پلدختر افزود: در صورت حل این مشکل دولت با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال برای احداث این جایگاه سوخت اقدام خواهد کرد.

رشیدی یادآور شد: کار کارشناسی، بازبینی محلی و میدانی و تایید و تصویب محل و مکان این جایگاه صورت گرفته و منتظر صدور مجوز برای احداث این جایگاه سوخت هستیم.

بنابر این گزارش پیش از این امام جمعه پلدختر در خبری که در خبرگزاری مهر منتشر شد از کمبود جایگاه سوخت "سی ان جی" در این شهرستان ترانزیتی انتقاد کرده بود.

حجت الاسلام علی محمد لروند اظهار داشت: این شهرستان تنها یک جایگاه سوخت CNG دارد این در حالی است که پلدختر در مسیر جاده ترانزیتی کشور قرار دارد و روزانه 30 هزار وسیله نقلیه در آن عبور و مرکز ثقل و اتصال و گلوگاه استان های شمال به جنوب کشور است.

وی ادامه داد: خودروهای دو گانه سوز زیادی در این مسیر ترانزیتی تردد می کنند که این امر توسعه جایگاههای سوخت گاز در این شهرستان را ضروری کرده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به وجود استاندارد یک جایگاه برای هر هزار خودرو گفت: با توجه به افزایش روز افزون تعداد خودروهای دو گانه سوزدر این شهرستان، تنها جایگاه CNGپاسخگوی نیاز نیست.

حجت الاسلام لروند افزود: این موضوع به یک معضل تبدیل شده زیرا ایجاد صفهای طویل رانندگان خودروهای دو گانه سوز را کلافه و وقت آنها را به حراج گذاشته و به دلیل این مشکلات برخی گرایش بیشتری به استفاده از گازهای خانگی در خودروها پیدا کرده اند.

امام جمعه پلدختر یادآور شد: وجود تنها یک جایگاه سوخت گاز در شهرستان پلدختر منجر به ایجاد صفهای طولانی در مقابل این جایگاه شده و افزایش جایگاه CNG در این شهرستان برای خدمات رسانی آسانتر، سریعتر و کاهش در صفوف خودروها ضروری است.

کد خبر 1578779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha