۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۲۹

حسینی اعلام کرد:

نقش مثبت شورایاران محلات در پیگیری مشکلات شهری

نقش مثبت شورایاران محلات در پیگیری مشکلات شهری

آمل - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی آمل، نقش شورایاران محلات در شناسایی و رفع مشکلات مناطق و محلات شهری را به عنوان بازوان شورای اسلامی شهر و شهرداری مثبت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعماد حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر آمل با روسای شورایاری محلات گفت: به لحاظ گستردگی و حجم بالای کار درشهرداری، انتظارشورای اسلامی شهر و شهرداری، ارائه گزارش مشکلات مناطق مختلف شهری از سوی همه شهروندان به خصوص شورایاران درجهت برنامه ریزی مدیران شهرداری در راستای برطرف شدن این مشکلات است.

وی  بر رسیدگی به مشکلات و مسائل خدمات شهری، نظافت مطلوب محلات و اجرای مطلوب پروژه ها و رفع مشکلات سطح محلات آمل با همکاری شورایاران تاکید کرد.
 
عضو شورای اسلامی شهرآمل با بیان اینکه شهرداری ها از تاثیرگذارترین سازمانهای شهری هستند که با همکاری و تعامل ادارات می توانند در روند اجرای امور شهری نقشی اساسی داشته باشد، تصریح کرد: برای پیشبرد امورات شهری دو اعتقاد مهم وجود دارد، اول همت اعضای شورا و شهردار و دیگری همت و اراده  شهروندان درا جرای طرح ها و تحقق برنامه های شهری است.
 
حسینی ادامه داد: شورایاران معضلات و مشکلات شهر را با آرامش و تدبیر مدیریت و به مسئولان شورا و شهرداری آمل گزارش دهند.
 
وی افزود: خوشبختانه طرح شورایاری محلات در آمل موفقیت آمیز بوده و نتیجه داد و خیلی فعال در سطح محلات مشغول فعالیت است.
 
وی اضافه کرد: در برخی از محلات آمل، شورایاران به طور جدی پیگیر کارها هستند و مردم هم به شورایاران اعتماد پیدا کردند و حتی در کارهای شخصی خود نیز با شورایاران محلات مشورت و همفکری می کنند.
 
شهر حدود 250 هزار نفری آمل به 21 شورای یاری محلات تقسیم شده که مسائل و مشکلات را به طور مستقیم به مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری اطلاع می دهند.
کد خبر 1580250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha