۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۴۹

کسب مقام برتر نخستین جشنواره سراسری برنامه های سلامت محور توسط رادیو البرز

کسب مقام برتر نخستین جشنواره سراسری برنامه های سلامت محور توسط رادیو البرز

کرج - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه دانمی جشنواره های رادیو البرز از کسب دو مقام برتر تهیه کنندگان این شبکه رادیویی در جشنوار سراسری برنامه های سلامت محور صدا خبر داد.

آناهیتا برزویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت اخیر برنامه سازان رادیو البرز در جشنواره برنامه های سلامت محور صدا اظهار داشت: گیتی محمدی و الهه بیات تهیه کنندگان برتر شبکه رادیویی البرز موفق به کسب مقام برتر نخستین جشنواره سراسری برنامه های سلامت محور (PSA) شدند.

وی افزود: این جشنواره در ساختمان شهدای رادیو با حضور مسئولان وزارت بهداشت و صدای جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ،مدیران شبکه های مختلف و تعداد زیادی از برنامه سازان سراسر کشور برگزار شد.

برزویی اظهار داشت: برنامه" خانه ما" به تهیه کنندگی الهه بیات و برنامه " ثانیه های طلایی" به تهیه کنندگی گیتی محمدی از شبکه رادیویی البرز دو جایگاه از 15 اثر برتر را به خود اختصاص داد.
 
وی عنوان کرد: "ثانیه های طلایی "با مستند سازی از رویدادی که در یکی از مدارس کرج روی داده و منجر به خفه شدن کودک شده بود سعی کرد در این (PSA)  به آموزش عملیات احیاء بپردازد که در تمام زمان ها می تواند یاری بخش مصدومین باشد.
 
برزویی گفت: این برنامه در هیئت داوران اولین جشنواره کشوری (PSA)که به همت رادیو سلامت و وزارت بهداشت ،درمان و اموزش پزشکی برگزار شد مورد استقبال قرار گرفت و مقام برتر تهیه کنندگی را به خود اختصاص داد.
 
مسئول بخش جشنواره های رادیو البرز ادامه داد: برنامه "خانه ما" نیز توانسته بود در راستای سلامت معنوی و سلامت محیط زندگی برنامه ای را تهیه کند که آرامش حضور در خانواده را به نمایش بگذارد.
 
وی خلاقیت، نگاه نو و حرکت در راستای شعار اصلی رسانه را از عوامل اصلی موفقیت این شبکه رادیویی در جشنواره های مختلف برشمرد. 
کد خبر 1580309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha