۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۴۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اجرای 25 عنوان برنامه فرهنگی در فرهنگسرای آیینه

اجرای 25 عنوان برنامه فرهنگی در فرهنگسرای آیینه

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر فرهنگسرای آیینه اراک، از برنامه ریزی برای اجرای 25 عنوان برنامه فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی و زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم، مقابله با تهاجم فرهنگی، کیفیت بخشی و هدفمندی و ارتقای برنامه‌های هنری در این فرهنگسرا خبر داد.

زهرا مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید براینکه فرهنگسرا امکانات و توانمندی‌های بالایی دارد و می‌تواند در راستای فرهنگ سازی و ارتقا بصیرت ، آگاهی فرهنگی و ارتقا مهارت‌های فرهنگی هنری استان و شهرستان قدم‌های موثری بر دارد بر مساعدت مسئولان استان در راستای کیفیت‌بخشی و هدفمندی برنامه‌های هنری و همچنین فرهنگ‌سازی به‌منظور رفع تهاجم دشمنان تاکید کرد.

مهاجرانی در خصوص برنامه های سال جاری توضیح داد: سالن های نمایش فرهنگسرا فرسایش جدی پیدا کرده است و نیاز به بازسازی دارد به همین دلیل توجه ویژه مسوولین را در این بخش می طلبد.

وی خرید و نصب المان‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های آتی فرهنگسرا برشمرد و گفت: در حال حاضر المانی که توسط هنرمند استان استاد آذر پی ساخته و در محوطه فرهنگسرا نصب شده المان ترکیبی سیمرغ نماد وحدت و همدلی، لاله، نماد ایثار و شهادت، چرخ دنده نماد صنعتی بودن شهر اراک و محراب است.

وی گفت: در زمینه آموزشی نیز یک نیاز سنجی از بین اقشار هنری انجام داده‌ایم که برنامه‌های آموزشی که برای سال جدید در نظر گرفته شده را براساس همان نیاز سنجی‌ها انجام دهیم.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک گفت: به مناسبت ایام فاطمیه نمایش تا اشکستان به کارگردانی علی گودرزی‌زاده از هنرمندان استان از دوم اردیبهشت‌ماه به مدت 10 روز به‌صورت رایگان در محل فرهنگسرای آیینه اراک اجرا می‌شود.

مهاجرانی افزود: فرهنگسرای آیینه اراک برای حضور منظم بانوان در فرهنگسرا برنامه‌های ویژه‌ای دارد  و در راستای این هدف در روزهای21، 22 و 23 اردیبهشت‌ماه مصادف با ایام سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) از گروه موسیقی آوا که با حضور بانوان هنرمند همراه است جهت اجرای برنامه دعوت به عمل آمده است.

مهاجرانی در ادامه از راه‌اندازی مجتمع رسانه‌های دیجیتال در فرهنگسرا خبر داد و گفت: این مجتمع خردادماه جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد.
 

کد خبر 1582800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha