۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۴

اخبار شهرداری قم؛

سقوط مرد 50 ساله به چاهی به عمق 40 متر/ جابجایی رمپ ادامه تونل غدیر

سقوط مرد 50 ساله به چاهی به عمق 40 متر/ جابجایی رمپ ادامه تونل غدیر

قم - خبرگزاری مهر: سقوط مرد 50 ساله به چاهی به عمق 40 متر، جابجایی رمپ ادامه تونل غدیر به منظور ادامه عملیات عمرانی و بهسازی مسیر، برطرف شدن مشکلات خیابان عالیباف و اصلاح هندسی معابر به عنوان اولویت شهرداری منطقه دو از عناوین اخبار شهرداری قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی تماس تلفنی به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم، خبر سقوط شخصی به داخل چاه آب واقع در جاده قدیم اصفهان، نرسیده به بوستان الغدیر اعلام می‌شود که بلافاصله مدیرعامل سازمان و نیروهای نجات ایستگاه شماره 6 آتش نشانی با 2 دستگاه خودروی نجات به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

بنا به گزارش فرمانده عملیات، شخص 50 ساله‌ای به علت بی‌احتیاطی در مرمت چاه به عمق تقریبی 40 متری سقوط می‌کند که متاسفانه تلاش و کوشش نیروهای نجاتگر سازمان موثر واقع نشد و شخص مذکور بر اثر ضربه سقوط و قرار گرفتن در داخل آبی که در عمق چاه قرار داشت جان خود را از دست داد.

نیروهای نجات پس از خارج کردن متوفی و تحویل آن به عوامل بهشت معصومه (س) به ایستگاه خود مراجعت کردند.

جابجایی رمپ ادامه تونل غدیر بمنظور ادامه عملیات عمرانی و بهسازی مسیر

مدیر پروژه‌های کلان شهرداری قم گفت: با توجه به ادامه عملیات عمرانی در پل سه سطحه نهم دی و ادامه تونل غدیر رمپ سمت راست خروجی تونل از سمت تقاطع عمار یاسر به طرف خیابان معلم جابجا شد که حداکثر ارتفاع مجاز برای خودرو‌ها در مسیر پنج  و سه دهم متر است.

رضا یزدی گفت: مدت زمان اجرای در نظر گرفته شده برای این رمپ ۷۰ روز است لذا از رانندگان و همشهریان محترم تقاضا می‌ شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جانب احتیاط را رعایت کرده و با سرعت کم از تونل عبور کنند.

وی اذعان داشت: ورود خودروهای حمل بار با ارتفاع بیش از پنج و سه دهم متر به داخل این تونل تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مشکلات خیابان عالیباف برطرف خواهد شد

شهردار منطقه پنج قم که در جمع کسبه خیابان عالیباف حاضر شده بود پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها گفت: کار‌شناسان فنی منطقه پس از برداشت و نقشه برداری وضع موجود طرح اصلاح آن را تهیه و جهت ارائه به معاونت فنی و عمرانی ارسال خواهند کرد.

جمال الدین حسینی گفت: انجام تعمیرات و بازسازی آسفالت خیابان عالیباف نیاز به استعلام از شرکتهای حفار دارد تا شهرداری منطقه بتواند پس از آن به زیرسازی و آسفالت اقدام کند.

معاون فنی و عمرانی منطقه نیز در این خصوص گفت: خیابان عالیباف با توجه به کاربری آن و نقشه‌های عمرانی، نیاز به اصلاح شوارع و معابر دارد که انجام آن منوط به همکاری کسبه و اهالی این خیابان است.

اولویت شهرداری منطقه دو اصلاح هندسی معابر است

شهردار منطقه دو قم گفت: رویکرد شهرداری قم و منطقه دو در اصلاح هندسی معابر، افزایش سطح ایمنی و حفظ سلامتی و آرامش شهروندان است.

مجید متین فرد در ادامه اظهار داشت: بلوار یادگار امام (ره) یکی از معابر سطح منطقه دو است که دارای تقاطع‌ها و نقاط حادثه خیزی است و پس از بررسی وضعیت موجود توسط کمیته فنی ترافیک بهترین راهکار‌ها جهت رفع این مشکل انتخاب شده و با اصلاح هندسی مشکل این بلوار به صورت قابل توجهی حل شده است.

وی گفت: اصلاح هندسی بلوار یادگار امام (ره) به پایان رسیده که کل هزینه‌های انجام شده به میزان 2 میلیارد و 650 میلیون ریال و از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است که با هدف بهبود عبور و مرور شهری این پروژه به پایان رسیده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 1583381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha