۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۲۰

دومین جایزه فتح‌الله مجتبایی فراخوان داد

دومین جایزه فتح‌الله مجتبایی فراخوان داد

فراخوان دومین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی به پایان‌نامه برگزیده دوره دکتری در حوزه ادیان و عرفان و ادبیات کلاسیک فارسی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز فرهنگی شهر کتاب در دی ماه 1391 به پایان‌نامه برگزیده دوره دکتری در حوزه ادیان و عرفان و ادبیات کلاسیک فارسی و با هدف ارتقا علمی و تشویق دانشجویان دوره دکتری در رشته‌های مذکور، جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی را اهدا می‌کند.

دانشجویان دوره دکتری رشته‌های مذکور که در سال 1390 از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند یک نسخه از آن را تا پایان مرداد 91 به دبیرخانه‌ این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند.

لازم به ذکر است پایان‌نامه‌های ارسالی مسترد نمی‌شود. به برگزیده این جایزه لوح تقدیر، جایزه نقدی و چاپ پایان‌نامه در انتشارات هرمس تعلق می‌گیرد.

سمیرا بامشکی، دانش آموخته مقطعِ دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه فردوسی و عضو هیئت علمیِ گروه ادبیات و علوم انسانیِ دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، توانست در دوره اول این جایزه با پایان‌نامه دکتری خود تحت عنوان «بررسی روایت‌شناسانه داستان‌های مثنوی» برگزیده شود.

کد خبر 1583868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha